مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان:

واحدهای تولید شناورسازی کلاس قایق در کنارک ساماندهی می‌شوند

18 مهر 1402 ساعت 9:25

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: طرح نظارت و ساماندهی کارگاه‌های شناورسازی کلاس قایق در شهرستان کنارک در حال انجام است.


به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از روابط‌عمومی صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ایرج حسن‌پور در حاشیه اجرای طرح ساماندهی کارگاه‌های شناورسازی کلاس قایق در کنارک بیان کرد: گشت‌های مشترک نظارتی با حضور نمایندگان فرمانداری، اداره صمت شهرستان، شیلات، دریابانی، پلیس اماکن عمومی، سازمان بنادر و دریانوردی، اداره کالای قاچاق و اتحادیه مربوطه از این واحدهای تولیدی انجام می‌پذیرد.
 
وی افزود: در بازدیدهای نظارتی انجام شده تاکنون به تعدادی از واحدهایی که فاقد جواز فعالیت بودند جهت اخذ جواز و همچنین رعایت استانداردهای مدنظر سازمان بنادر و دریانوردی، تذکر و اخطار لازم داده شده است.
 
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان خاطرنشان کرد: برای صدور جواز کارگاه‌های تولیدی شناورسازی کلاس قایق هیچ محدودیتی برای ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری وجود ندارد.
 
وی گفت: تمامی کارگاه‌های شناورسازی فعال در صورت رعایت استانداردهای ساخت و محیط‌زیست و استعلام‌های مربوطه از دستگاه‌های ذی‌ربط می‌توانند مجوز فعالیت دریافت کنند.
 
انتهای خبر/ س


کد مطلب: 430755

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/430755/واحدهای-تولید-شناورسازی-کلاس-قایق-کنارک-ساماندهی-می-شوند

پهره
  https://www.pahreh.ir