يکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ ۰۸:۲۳
۰
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۲۱۷ هزار لیتر سوخت در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف ۲۱۷ هزار لیتر سوخت قاچاق و ناکامی قاچاقچیان در انتقال آن در سطح استان، خبر داد.
ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۲۱۷ هزار لیتر سوخت در سیستان و بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از عصرهامون، دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: طرح تشدید مبارزه با قاچاق سوخت و برخورد قاطع با باندهای سازمان یافته، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی در محورهای مواصلاتی و نقاط مختلف استان سیستان و بلوچستان به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران انتظامی در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی حین گشت‌زنی و ایست و بازرسی در سطح محورهای مواصلاتی در مرکز استان و شهرستان‌های ایرانشهر، سراوان، نیمروز و زاهدان طی چند عملیات موفق به شناسایی چند محموله‌های سوخت شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بازرسی از ۲۹ دستگاه خودرو سواری و سنگین از قاچاقچیان سوخت توسط ماموران انتظامی در محورهای مواصلاتی استان بیش از ۲۱۷ هزار لیترسوخت قاچاق شامل هیدروکربن، گازوئیل، بنزین و نفت کوره به ارزش بیش از ۸۲ میلیارد ریال کشف و ضبط کردند.

جلیلیان با اشاره به شناسایی ۲۹ متخلف و معرفی آنها به مراجع قضائی، بر عزم جدی پلیس در برخورد با باندهای سازمان یافته قاچاق سوخت و سرمایه‌های ملی کشور تاکید کرد.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcd9o0f5yt09x6.2a2y.html
 
کد مطلب: 430728
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *