شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ۱۱:۵۳
۰
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت و ۴۱۰ هزار لوازم الکترونیکی احتکار شده/۲ متخلف اقتصادی در جنوب شرق کشور دستگیر شدند

سردار احمد طاهری از کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت و ۴۱۰ هزار لوازم الکترونیکی احتکار شده طی دو عملیات در جنوب شرق کشور خبر داد و گفت: در این عملیات ها ۲ متخلف اقتصادی دستگیر شدند.
کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت و ۴۱۰ هزار لوازم الکترونیکی احتکار شده/۲ متخلف اقتصادی در جنوب شرق کشور دستگیر شدند
به گزارش پهره سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: در ادامه طرح مقابله با قاچاق سوخت و فراورده های نفتی و همچنین برخورد با متخلفان اقتصادی کالا و ارز، روز گذشته ماموران انتظامی استان در شهرستان "سراوان" از یک دستگاه تریلی تانکردار در ایست و بازرسی گشت، موفق به توقیف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل شدند.

وی افزود: در عملیاتی دیگر ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت استان در بازرسی از یک انبار در زاهدان ۴۱۰ هزار عدد لوازم الکترونیکی به صورت احتکار، دپو شده و غیر مجاز به ارزش ۲۰ میلیارد ریال را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه پديده قاچاق کالا باعث وارد شدن ضربه به اقتصاد کشور می شود، اضافه کرد: نيروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمايه های ملی برخورد قاطعانه ای خواهد داشت، در همین راستا در این ۲ عملیات ۲ متخلف شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 428966
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *