يکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ ۰۸:۱۸
۰
با حضور مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان:

۸۰۰ بسته آموزشی در خاش توزیع شد

به مناسبت هفته وحدت و آغاز سال تحصیلی تعداد ۸۰۰ بسته لوازم، التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند شهرستان خاش توزیع شد.
۸۰۰ بسته آموزشی در خاش توزیع شد
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از تفتان ما، به مناسبت هفته وحدت و آغاز سال تحصیلی به همت بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی و قرارگاه‌های عملیاتی بیش از ۸۰۰ بسته آموزشی شامل کیف و لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند و کم‌برخوردار این شهرستان توزیع شد.
 
احمد مالدار، فرمانده سپاه شهرستان خاش بیان کرد: سپاه شهرستان خاش و بسیج سازندگی و قرارگاه‌های محرومیت‌زدایی سپاه در ساخت و تجهیز ۲۰ مدرسه در خاش و تفتان مشارکت داشته‌اند.
 
وی اظهار کرد: توزیع ۸ هزار بسته معیشتی، ۶۰ تن آرد، ۱۴ هزار پرس غذای گرم، ۲ هزار بسته لوازم‌التحریر، ۱۴۰۰ جفت کفش، ایجاد ۵ واحد مسکونی ویژه محرومان و ایجاد اشتغال برای ۳۰ نفر و توزیع ۴۷۰ وام خرد از اقدامات مهم سپاه خاش و گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه در این منطقه بوده‌اند.
 
 غلامرضا ملایی مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان نیز عنوان کرد: کار توزیع ۲۲ هزار بسته آموزشی توسط سپاه و قرارگاه‌های عملیاتی و بسیج سازندگی در نقاط مختلف استان آغاز شده است.
 
وی افزود: ایجاد ۱۳۰ واحد آموزشی و نوسازی و بازسازی ۵۵۰ مدرسه در طرح شهید عجمیان و مشارکت‌درساخت یک هزار واحد مسکونی در چابهار و آبرسانی به ۱۷۵۱ روستای سیستان و بلوچستان و هم اینک نیز اجرای پروژه‌های آبخیزداری و منابع طبیعی از اقدامات ارزشمند سپاه و بسیج سازندگی سپاه در استان به شمار می‌روند.
 
وی بیان کرد: آمادگی داریم در ۹ عرصه مختلف خدمات متنوعی به مردم استان ارائه دهیم و تا هفته بسیج امسال شاهد تنوع خدمات در سیستان و بلوچستان خواهیم بود.
 
انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcce0qse2bqei8.ala2.html
 
کد مطلب: 430727
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *