با حضور مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان:

۸۰۰ بسته آموزشی در خاش توزیع شد

16 مهر 1402 ساعت 8:18

به مناسبت هفته وحدت و آغاز سال تحصیلی تعداد ۸۰۰ بسته لوازم، التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند شهرستان خاش توزیع شد.


به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از تفتان ما، به مناسبت هفته وحدت و آغاز سال تحصیلی به همت بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی و قرارگاه‌های عملیاتی بیش از ۸۰۰ بسته آموزشی شامل کیف و لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند و کم‌برخوردار این شهرستان توزیع شد.
 
احمد مالدار، فرمانده سپاه شهرستان خاش بیان کرد: سپاه شهرستان خاش و بسیج سازندگی و قرارگاه‌های محرومیت‌زدایی سپاه در ساخت و تجهیز ۲۰ مدرسه در خاش و تفتان مشارکت داشته‌اند.
 
وی اظهار کرد: توزیع ۸ هزار بسته معیشتی، ۶۰ تن آرد، ۱۴ هزار پرس غذای گرم، ۲ هزار بسته لوازم‌التحریر، ۱۴۰۰ جفت کفش، ایجاد ۵ واحد مسکونی ویژه محرومان و ایجاد اشتغال برای ۳۰ نفر و توزیع ۴۷۰ وام خرد از اقدامات مهم سپاه خاش و گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه در این منطقه بوده‌اند.
 
 غلامرضا ملایی مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان نیز عنوان کرد: کار توزیع ۲۲ هزار بسته آموزشی توسط سپاه و قرارگاه‌های عملیاتی و بسیج سازندگی در نقاط مختلف استان آغاز شده است.
 
وی افزود: ایجاد ۱۳۰ واحد آموزشی و نوسازی و بازسازی ۵۵۰ مدرسه در طرح شهید عجمیان و مشارکت‌درساخت یک هزار واحد مسکونی در چابهار و آبرسانی به ۱۷۵۱ روستای سیستان و بلوچستان و هم اینک نیز اجرای پروژه‌های آبخیزداری و منابع طبیعی از اقدامات ارزشمند سپاه و بسیج سازندگی سپاه در استان به شمار می‌روند.
 
وی بیان کرد: آمادگی داریم در ۹ عرصه مختلف خدمات متنوعی به مردم استان ارائه دهیم و تا هفته بسیج امسال شاهد تنوع خدمات در سیستان و بلوچستان خواهیم بود.
 
انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcce0qse2bqei8.ala2.html
 


کد مطلب: 430727

آدرس مطلب: https://www.pahreh.ir/news/430727/۸۰۰-بسته-آموزشی-خاش-توزیع

پهره
  https://www.pahreh.ir