يکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ ۰۷:۴۸
۰
رئیس آموزش‌وپرورش بم پشت خبر داد:

افتتاح ۲ واحد آموزشی خیرساز در بخش مرزی بم پشت

رئیس آموزش‌وپرورش بم پشت گفت: دو واحد آموزشی دو و چهار کلاسه در روستاهای خیرآباد و سوخته مک بخش مرزی بم پشت امروز با دستان پرتوان خیرین افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
افتتاح ۲ واحد آموزشی خیرساز در بخش مرزی بم پشت
به گزارش پایگاه خبری پهره، عزیزالله زومکزهی در گفتگو با شستون بیان کرد: آموزشگاه دو کلاسه ابتدایی روستای خیرآباد با مساحت ۵۴ متر با اعتبار پانصد میلیون‌تومانی و همچنین آموزشگاه چهار کلاسه ابتدایی سوخته مک با مساحت ۲۱۳ متر و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان برای استفاده دانش‌آموزان در اختیار آموزش‌وپرورش قرار گرفت.

وی افزود: احداث این دو واحد آموزشی برای کمک به تعلیم‌وتربیت دانش‌آموزان ابتدایی روستاهای خیرآباد و سوخته مک که با نبود فضا مواجه بودند، انجام گرفت و احداث و بهره‌برداری از فضاهای آموزشی در منطقه بم پشت می‌تواند حرکتی در جهت استانداردسازی مدارس و پاسخگویی به مطالبات فرهنگیان و دانش‌آموزان باشد.

رئیس آموزش‌وپرورش بم پشت گفت: ریل توسعه کشور از مدارس آغاز می‌شود و به‌منظور آبادانی و بالندگی کشور باید درصدد فراهم‌کردن بسترهای مناسب تولید دانش باشیم.

گفتنی است، در پایان این مراسمات باشکوه، الواح سپاس از طرف آموزش‌وپرورش بم پشت به‌رسم یادبود تقدیم خیرین مدرسه‌ساز گردید.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430718
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *