شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۰۲:۴۹
۰
صف‌های طویلی که خیال کوتاه‌شدن ندارند؛

سرگردانی شهروندان ایرانشهری برای تهیه یک سیلندر گاز

در روزهای گرم تابستان صف‌های طویل گاز مایع شهروندان ایرانشهری را سرگردان کرده است.
سرگردانی شهروندان ایرانشهری برای تهیه یک سیلندر گاز





به گزارش پایگاه خبری پهره، شهرستان ایرانشهر در سیستان و بلوچستان جزو اولین شهرستان‌های استان است که اولین‌بار خط لوله گاز از عسلویه به این شهرستان رسید؛ اما بااین‌وجود هنوز شهروندان ایرانشهری سیلندر به دست در صف‌های طویل دریافت گاز مایع روزهای گرم تابستان را سپری می‌کنند.
 
این در حالی است که به گفته برخی از شهروندان جایگاه‌های عرضه سوخت چند روزی است که در این شهرستان بدون اطلاع قبلی تعطیل است و سیلندر گاز مایع در دستان دلالان قرار گرفته و با هر قیمتی که بخواهند به شهروندان عرضه می‌کنند و نظارتی هم دراین‌خصوص از سوی متولیان صورت نمی‌گیرد.
 
 
صفوف طولانی کپسول گاز تمامی ندارد
در این راستا بارکزایی یکی از شهروندان ایرانشهری در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: متأسفانه چند روزی که به جایگاهہ و محل‌های توزیع گاز جهت تأمین یک سیلندر کپسول گاز سر می‌زدم مشاهده می‌کردم که تعطیل هستند.
 
وی افزود: اگر تعطیلی جایگاه‌های توزیع کپسول گاز دلیلی دارد لطفاً رسانه‌ای شود تا مردم سرگردان نباشند.
 
این شهروند ایرانشهری ادامه داد: در چندین روز قبل به نقاط تعیین شدہ در شهر سر برای تأمین کپسول گاز سر زدم که ھمگی تعطیل بودند و کسی جوابگو صف‌های طویل نبود.
 
وی اضافه کرد: خواهشی که بنده از مسئولان دارم این مشکلات را اساسی حل کنند که هر روز سر این موضوعات کل وقت شهروندان گرفته می‌شود.
 
اربابی یکی دیگر از شهروندان ایرانشهری بیان کرد: از مسئولین ذی‌ربط در توزیع کپسول‌های گاز درخواست داریم با سودجویان این کالا برخورد قاطع داشته باشند و بازرسی‌های اداره صمت به‌صورت مکرر انجام شود تا دلالان قیمت‌های آن‌ها را خودسرانه افزایش ندهند.
 
 برخورد جدی با فروشندگان متخلف سیلندر گاز صورت می‌گیرد
در این راستا مهرداد جهان‌دیده سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ایرانشهر در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: در جلسه کارگروه فرعی تنظیم بازار ویژه گاز مایع مقرر شد که شرکت نفت با نصب بنر در چندین نقطه از این منطقه مبنی بر عدم توزیع نفت سفید و سیلندر گاز مایع در محلاتی که لوله‌کشی گاز شهری صورت پذیرفته است، اقدام کند.
 
وی افزود: همچنین شرکت‌های توزیع گاز لیست تعداد تعویض شیر سیلندر گاز مایع را به‌صورت ماهیانه به اداره استاندارد اعلام کنند.
 
این مقام مسئول تصریح کرد: اداره صمت با همکاری اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ایرانشهر با واحدهای صنفی متخلف عرضه سیلندر گاز مایع نسبت به برخورد قانونی حتماً اقدام کنند.

انتهای خبر/ 
کد مطلب: 430605
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *