دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ ۰۸:۴۲
۰
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر خبر داد؛

تشکیل پرونده تخلف یک واحد تولیدی مرغ زنده / با مخلان اقتصادی برخورد قانونی می شود

مهرداد طاهری گفت: برای یک واحد تولیدی مرغ زنده در ایرانشهر به دلیل عرضه خارج از شبکه پرونده تخلف تشکیل شده است و با مخلان اقتصادی در بازار برخورد قانونی صورت می گیرد.
تشکیل پرونده تخلف یک واحد تولیدی مرغ زنده / با مخلان اقتصادی برخورد قانونی می شود
مهرداد طاهری، رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: برای یک واحد تولیدی مرغ زنده در این شهرستان به اتهام عرضه خارج از شبکه پرونده تخلف تشکیل شد.

وی ارزش ریالی تخلف واحدی تولیدی مرغ زنده را بیش از چهار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ایرانشهر ارجاع داده شد. 

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر، ضمن اخطار به فعالان واحدهای تولیدی مرغ زنده که مبادرت به تخلف در عرضه آن می‌کنند، تصریح کرد: با هر گونه تخلف به شدت برخورد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که قصد اخلال در نظام اقتصادی را داشته باشند، در چارچوب قانون و بدون اغماض با آن ها رفتار خواهد شد و اداره صنعت، معدن و تجارت  با همکاری دستگاه های متناظر و تعزیرات حکومتی نسبت به پیگیری و شناسایی متخلفین اقدام  نظارت های خود را به صورت مستمر در دستور کار خود قرار داده است.

وی عنوان کرد: همشهریان ایرانشهری هر گونه تخلف را با شماره تلفن ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به گزارش آن ها رسیدگی شود.

انتهای پیام/
کد مطلب: 427989
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *