سه شنبه ۶ تير ۱۴۰۲ ۰۸:۰۶
۰
امام جمعه مسجد جامع قبا شهرستان ایرانشهر:

ترویج بی‌حجابی از نقشه‌های شوم دشمنان ایران اسلامی است

امام جمعه مسجد جامع قبا شهرستان ایرانشهر گفت: همه دستگاه‌های اجرایی در راستای مقابله با بی‌حجابی باید پای کار بیایند‌ چون دشمن از این موضوع می‌تواند سواستفاده کند.
ترویج بی‌حجابی از نقشه‌های شوم دشمنان ایران اسلامی است

 



مولوی عبدالواحد بامری در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: بنده از طرح اجرای عفاف و حجاب حمایت، دفاع و دعا می‌کنم چون حجاب سند قداست زن مسلمان است.

وی با بیان اینکه مسئله عفاف و حجاب یک مسئله اجتماعی است، افزود: در واقع وجود زن بی‌حجاب مایه فساد در جامعه بوده و امروز دشمنان اسلام هدفشان این است که واقعیت‌های اسلام ناب محمدی را پنهان و این پیشرفت اسلام را برای مردم بی‌ارزش جلوه بدهند تا نتوانند لذت اسلام را لمس کنند.

امام جمعه اهل سنت تصریح کرد: دشمنان  بی‌حجابی را ترویج می‌دهند و از آن به عنوان ابزاری در راستای خسارت به مسلمانان جهان و فساد در جامعه استفاده می‌کنند و اکنون این مسئله را چرثومه فساد در جامعه قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: مقابله با بی‌حجابی قابل تقدیر بوده چون باعث عفت و پاکدامنی در جامعه می‌شود و بنده یک پیشنهاد دارم جهت اشاعه فرهنگ حجاب در جامعه مثل توزیع کلاه برای موتور سواران اهدا چادر صورت بگیرد و اگر برای این منظور بودجه‌ای در نظر گرفته شود بسیار عالی است‌.


بامری با بیان اینکه خواهان برخورد با بدحجابان هستم، عنوان کرد: نه تنها فراجا بلکه همه دستگاه‌ها برای ریشه کن شدن بی‌حجابی باید پای کار باشند.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430512
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *