چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۰:۱۴
۰
سرپرست فرمانداری ویژه ایرانشهر:

مشکلات و کمبودهای آموزش و پرورش ایرانشهر  پیگیری شود

سرپرست فرمانداری ویژه ایرانشهر گفت: مشکلات حوزه آموزش و پرورش این منطقه شناسایی و باید رفع شود‌.
مشکلات و کمبودهای آموزش و پرورش ایرانشهر  پیگیری شود






به گزارش پهره؛ مهرداد جهاندیده در جلسه شورای   آموزش و پرورش ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات وعبادت همگان در ما میهمانی وضیافت الهی بیان کرد: آموزش‌وپرورش از اهم موضوعات در سطح شهرستان ایرانشهر محسوب می‌شود و مطالبات این حوزه باید در رئوس اقدامات و پیگیری‌های دستگاه‌های اجرایی بالاخص اعضای شورای آموزش‌وپرورش قرار بگیرد. 

وی افزود: داشتن برنامه مشخص در چارچوب رسالت سازمانی و آینده نگری در کنار برخورداری از روحیه تحول، خلاقیت ونوع آوری عوامل پیشرفت در هر کاری به شمار می‌رود که این مهم می‌تواند حوزه آموزش وپرورش شهرستان ایرانشهر را متحول کند.

سرپرست فرمانداری ویژه ایرانشهر با تاکید لزوم استقرار عدالت آموزشی تصریح کرد: برقراری عدالت آموزشی و برابری در بهره‌مندی از نظام آموزش در مناطق شهری و عشایری و نقایصی که در آموزش عشایر و کمبودهای این حوزه وجود دارد باید به سرعت مرتفع شود وبرای رفع این مشکلات مصمم هستیم.

وی اظهار کرد: تجلیل از دانش‌آموزان برتر کنکوری و رقابت ها والمپیادهای علمی، فرهنگی و ورزشی  باید طبق زمان بندی خاص در دستور کار آموزش و پرورش باشد تا در طول سال اقدامات لازم جهت تقدیر از عملکرد این عزیزان و تشویق برای سایر تلاشگران انجام شود.

جهاندیده گفت: کلیه کمبودهای حوزه آموزش‌وپرورش در بخش مختلف شامل فضای فیزیکی، نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز احصاء تا در جهت رفع آن برنامه‌ریزی و پیگیری لازم انجام شود.

وی ضمن اعلام حضور و دعوت از صاحب‌نظران و پیشکسوتان این حوزه در جلسات آینده شورا برای بهره‌مندی  از این ظرفیت عظیم اجتماعی در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش، از تمامی دستگاه‌های اجرایی به ویژه خدمات‌رسان خواست با بسیج همه ابزار و امکانات در برگزاری مطلوب امتحانات نهایی و آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در کنار مجموعه آموزش‌وپرورش و دانشگاه ولایت باشند.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430420
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *