دوشنبه ۶ تير ۱۴۰۱ ۱۸:۰۳
۰
چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ایرانشهر برگزار شد؛

شرکت بیش از یک هزار داوطلب ایرانشهری در کنکور 1401

عبدالغفور حسینی، مدیر آموزش و پرورش ایرانشهر گفت: بیش از یک هزار داوطلب ایرانشهری در کنکور 1401 شرکت می کنند.
شرکت بیش از یک هزار داوطلب ایرانشهری در کنکور 1401
به گزارش پهره، چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ایرانشهر با حضور علی شعبانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه و رئیس شورا، روسای ادارات و سایر اعضاء در سالن اجتماعات فرمانداری با موضوع آزمون سراسری و اوقات فراغت برگزار شد.
در این جلسه عبدالغفور حسینی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایرانشهر از روند اقدامات و هماهنگی های صورت گرفته برای برگزاری آزمون سراسری در این منطقه گزارشی ارائه و برای برگزاری بهتر و مطلوب این آزمون، همکاری برخی از ادارات مرتبط از قبیل برق، آبفا، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر، آتش نشانی، شهرداری و نیروی انتظامی در تأمین امکانات و برقراری امنیت مورد تاکید قرار گرفت.
وی زمان برگزاری کنکور سراسری 1401 را که آموزش وپرورش برگزار می کند 9 و 10 تیرماه عنوان کرد و گفت: 9 حوزه برگزاری آزمون در رشته های علوم تجربی، علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی با شرکت یک هزار و 996 داوطلب برگزار خواهد شد.
این مقام مسئول عنواح کرد: نیروهای انتظامی در حوزه های برگزاری آزمون جهت تامین امنیت حوزه ها، تامین آمبولانس توسط شبکه بهداشت و درمان به منظور حضور در مراکز برگزاری آزمون، برنامه ریزی برای فراهم آوردن محیطی مناسب برای برگزاری کنکور سراسری در شهرستان ایرانشهر از مهم ترین مسائلی هستند که باید در دستور کار قرار بگیرند.
معاون مدیر کل ومدیر کل آموزش و پرورش ایرانشهر تصریح کرد: دارالقرآن، کانون های فرهنگی و تربیتی، پایگاه های تابستانی مدارس، سالن های ورزشی را از جمله مراکز مجری برنامه های اوقات فراغت هستند.
گفتنی است ادارات اداره ورزش وجوانان، میراث فرهنگی، اداره فنی وحرفه ای، سازمان تبلیغات و اداره ارشاد اسلامی در بحث اوقات فراغت دانش آموزان قول همکاری را دادند.    
انتهای پیام/
کد مطلب: 429851
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *