شنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۰۹:۴۳
۰
در خطبه‌های نماز عید فطر مطرح شد؛

مدیران باید نگاه تحول آفرین و مردم مداری داشته باشند

امام جمعه ایرانشهر گفت: حرکت به سوی انقلاب باید پی‌درپی شامل تحول و نوآوری باشد.
مدیران باید نگاه تحول آفرین و مردم مداری داشته باشند
به گزارش از پهره حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی در خطبه‌های نماز عید فطر مصلای فاطمه الزهرا(س) ایرانشهر بیان کرد: خودم و شما برادران و خواهران ایمانی را به رعایت تقوای الهی دعوت می کنم و تقوا همچون سپری در برابر گناهان است.

وی با اشاره به مطالبه‌ی مقام معظم رهبری در راستای تحول خواهی در ابتدای سال افزود: هر جامعه‌ای نیاز به پویایی دارد که مقام معظم رهبری در بیانیه‌ی گام دوم انقلاب هم به این موضوع اشاره داشتند و در واقع یک انقلاب پویا و زنده نیاز به تحولات دارد.

این خطیب نماز با بیان اينکه تحولات جنس نقاط قوت ضعف‌هایی است که انقلاب اسلامی دارد، تصریح کرد: مسئولین و مدیران در حوزه ادارات و نهادهای مختلف برای خلاصی از روزمرگی به سمت تحول حرکت کنند.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی بعد از ۴۴ سال نگاه تحولی دارد و این موضوع را در عرصه‌های مختلفی چون بهداشت، راه، دانشگاه‌ها، قدرت دفاعی و هسته‌ای مشاهده می‌کنیم.

امام جمعه ایرانشهر اظهار کرد: مدیران شهرستان ایرانشهر در راستای تحول باید به مسئله خدمت رسانی به مردم و رضایتمندی ارباب رجوع توجه ویژه داشته باشند.

وی عنوان کرد: مدیر منفعل در برابر اصحاب قدرت تحول آفرین نیست و مدیران که بی انگیزه، بی برنامه هستند و گرایش به طرح موضوعات قومی مذهبی را دارند نمی‌توانند تحول را در قبال منافع مردم داشته باشند. 

حجت‌الاسلام بزمانی خاطرنشان کرد: نگاهی که تحول را ایجاد می‌کند باید نگاه جهادی، انقلابی و مردم مداری باشد.

وی افزود: حوزه ادارات از نظر نظارتی ضعیف عمل می‌کند و باید از نیروی انسانی در عرصه‌های مختلف حمایت و پشتیبانی شود و اگر امروز مردم از صف سوخت، نان، میدان تره و بار و مدیریت شهری و شورای شهر و شهرداری گلایه‌مند هستند چون حوزه نظارت ضعیف است.

وی گفت: مدیران باید نگاه تحول آفرين داشته باشند و در ابتدا در درون مجموعه همدلی و انسجام و وحدت را در راستای خدمت‌رسانی به مردم حفظ کنند و از ایجاد دوقطبی ها خودداری کنند.

امام جمعه ایرانشهر عنوان کرد: مقام معظم رهبری به موضوع پیش رو که انتخابات است توصیه‌هایی را به مردم دارند که کسانی را انتخاب کنند که خدمتگزاران واقعی هستند.

وی گفت: در رویت هلال ماه شوال مسلمین اختلاف مبنایی فقهی وجود دارد اما این مسئله نباید سبب دوقطبی شود و اعلام رویت وظیفه حاکمیت است که اعلام کند و متاسفانه در جریان اهل سنت هلال ثابت نشده بود و در جامعه نباید به سمت هجمه‌های بی‌سابقه پیش برویم و شاهد اینگونه مسائل باشیم‌.

انتهای خبر/ 
کد مطلب: 430405
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *