چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۹ ۰۸:۴۷
۰
در جلسه شورای اداری شهرستان ایرانشهر مطرح شد؛

کلنگ زنی و افتتاح ۸۲ پروژه در هفته دولت/ خدمت صادقانه به مردم مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر با بیان این که خدمات صادقانه به مردم از مهم ترین اهداف و ارزشهای انقلاب اسلامی است، گفت: در هفته دولت ۸۲ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان در سطح شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.
کلنگ زنی و افتتاح  ۸۲ پروژه در هفته دولت/ خدمت صادقانه به مردم مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی
به گزارش پهره، جلسه شورای اداری شهرستان ایرانشهر به ریاست ابوذر کوثری، معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر و سایر اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
در این جلسه ابوذر کوثری، معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر با تسلیت ماه محرم و شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و گرامی داشت هفته دولت بیان کرد: مردم باید مطالبه گر و ما به عنوان مسئول باید پاسخگو آنان باشیم.
وی با تاکید بر لزوم شفافیت در عملکرد مدیران با بیان این که عدم پاسخگویی مدیران و شفاف سازی موجب بدبینی مردم نسبت به مسئولین می‌شود، افزود: هر چند امروز دست ما به دلایلی در زمینه های مختلف محدود است، اما بایستی به هر نحوی در صدد رفع نارضایتی ها بوده و از ایجاد گلایه مندی غیر ضروری جلوگیری کنیم.
معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر ادامه داد: با تلاش و همراهی مسئولان ادارات در یک سال گذشته توفیقات خوبی در بخش‌های مختلف در سطح شهرستان داشتیم که جای تقدیر دارد.
وی بر انعکاس خدمات نظام از سوی مسئولان ادارات تاکید کرد و گفت: فضای مجازی بهترین ظرفیت برای منعکس کردن فعالیت های ادارات است.
کوثری عنوان کرد: در ایرانشهر در زمینه های مختلف دستاوردهای ارزشمند از عملکرد دولت و نظام وجود داشته است. اما این دستاوردها باید با شفافیت و البته با صداقت برای مردم انعکاس داده شود که آنان هم ببینند. و لازم است که روابط عمومی های ادارات شهرستانی چنین وظیفه ای را به نحو احسن انجام دهند.
وی اضافه کرد: اگر روابط عمومی ها عملکرد درستی در انعکاس دستاوردهای دولت داشته باشند، می توانند به راحتی با بسیاری از سیاه نمایی ها مقابله کنند.
این مقام مسئول به خدمات ارزنده نظام جمهوری اسلامی در سیستان و بلوچستان به ویژه ایرانشهر اشاره کرد و خاطر نشان کرد: در هفته دولت امسال ٨٢ طرح و پروژه مختلف با اعتباری بالغ بر ١۵٠ میلیارد تومان در سطح شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می شود.
فرماندار ویژه ایرانشهر از تلاش های همه دستگاه های اجرایی شهرستان به ویژه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی و کسبه و بازاریان که در مبارزه با کرونا نهایت همکاری را داشتند تشکر و قدردانی کرد.
گفتنی است؛ در پایان این جلسه از کارمندان نمونه شهرستان ایرانشهر به مناسبت روز کارمند با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 426450
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *