مرتضی سایگانی، سرپرست فرمانداری قصرقند در گفت و گو با خبرنگار
پهره بیان کرد: در راستای تکریم ارباب رجوع و تسهیل در پاسخگویی و ارتباط مردمی به صورت مستقیم باید میز خدمت همیشه در دستور كار مدیران در زمینه حل مشکلات مردمی برگزار شود.
وی افزود: هدف از برگزاري اين نوع جلسات در مراكز بخش ها اين است كه مسائل و مشكلات را رصد و در حد امكان نسبت به پيگيري و حل آن ها گام برداريم.
این مقام مسئول تصریح کرد: اين آمادگي را داريم با تمام توان براي حمايت و جلب مشاركت خيرين عزيز تمامي امكانات و ظرفيت هاي موجود شهرستان قصرقند را بسيج خواهيم كرد.
سايگاني خدمت رسانی بیشتر به مردم و حضور مسئولین در میان مردم را از تاکیدات دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: بزرگترین سرمایه هر حکومتی رضایت مندی مردم است.
وی اضافه کرد: حضور مسئولین در بین مردم از تاکیدات دولت سيزدهم بوده، چون که فلسفه وجودی مسئولان در این نظام،خدمت به خلق خدا و جلب رضایت الهی است.
به گفته فرماندار قصرقند، باید ارتباط مستمر و رو در رو با مردم، مشاهده و رفع مشکلات از نزدیک باید در اولویت کاری مدیران ادارات باشد.
وی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال برپایی میز خدمت در مسجد جامع تلنگ و دیدار با گروه جهادی و خیرین کودکان فرشته باعث شد پس از چندین سال نزدیک به 4 کیلومتر از محور قصرقند به تلنگ زیرسازی و آسفالت شد.
انتهای پیام/