چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۰۹:۵۵
۰

سفرهای غیر ضروری مسئولین با صرف هزینه های میلیونی

اعزام بیش از اندازه پرسنل یکی از ارگان های شهرستان ایرانشهر به همایش مرکز کشور20 میلیون تومان خرج تراشید.
سفرهای غیر ضروری مسئولین با هزینه های دولتی
سفرهای غیر ضروری مسئولین با هزینه های دولتی
به گزارش پهره؛ مشارکت فعال در برنامه ها و مناسبت ها یکی از پارامترهای بروز بودن است؛ حال فرق نمی کند این بروز بودن به اشخاص و یا ارگان های حقیقی ختم شود یا حقوقی.
اما آن چه که نباید از آن براحتی چشم پوشی کرد صرفه جویی و قناعت خصوصأ در شرایط فعلی کشور با بحران تحریم است؛ به طوریکه استفاده از بیت المال هم از نظر شرعی و هم رویکرد اقتصادی کشور نیاز به رعایت بیشتری است.
متأسفانه مطلع شدیم در روزهای اخیر یکی از ارگان های  شهرستان ایرانشهر جهت حضور در یکی از همایش های مناسبتی مرکز کشور با اعزام هفت نفر از پرسنل خود؛ چیزی بالغ بر 20 میلیون تومان از اعتبارات  را هزینه سفر نموده است؛ این در حالی است که بنا بر اطلاعات به دست آمده حضور دو یا سه نفر هم خللی در سفر ایجاد نمی کرده است.
علی ایحال این انتظار از مسئولین شهرستان می رفت در شرایطی که بارها و بار ها مقام معظم رهبری به اهمیت اجرای توأمان اقتصاد مقاومتی توصیه اکید می نمایند لا اقل شاهد این گونه بریز و بپاش ها نباشیم و اجرای این فرامین  از سوی مسئولین با جدیت بیشتری دنبال شود.
لام به ذکر است شهرستان ایرانشهر با عنوان جوان ترین شهر کشور همچنان با دغدغه های ریز و درشت عدم اشتغال جوانان، عدم ساماندهی متکدیان، معتادان، زنان بی سرپرست، کودکان کار و غیره مواجه است که امید می رود با به خود آمدن برخی مسئولین روز به روز پیشرفت و سرافرازی را شاهد باشیم و نه برعکس.
انتهای پیام/ 3339
کد مطلب: 769
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *