جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ ۱۸:۳۹
۰
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان:

ناامیدی مردم نسبت به نظام و انقلاب هدف اصلی دشمنان است/ دشمن از ترویج مکتب شهید سلیمانی هراس دارد

رحمدل بامری با بیان اینکه مایوس کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب یکی از اهداف اصلی دشمنان است، گفت: حفظ کردن حریم امن کشور با ادامه دادن راه شهدا امکان پذیر است.
ناامیدی مردم نسبت به نظام و انقلاب هدف اصلی دشمنان است/ دشمن از ترویج مکتب شهید سلیمانی هراس دارد
به گزارش پهره؛ رحمدل بامری معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی  همایش سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید میرحسینی با محوریت جنوب استان بیان کرد: طبق تاکیدات رهبر انقلاب باید جهاد تبیین در راس همه امورات باشد تا از آرمان های انقلاب در برابر هجمه دشمن دفاع کنیم.

وی افزود: بهترین جهاد تبیین بیان راه و روش  فوق تصوری است که شهدا برای ما خلق کردند.

بامری تصریح کرد: ترویج مکتب شهید سلیمانی و میرحسینی باعث شده علاوه بر ایجاد هراس در دل دشمن، آن ها را مجبور به جنگ همه جانبه با همه امکانات و تجهیزات نرم و سخت علیه اسلام و نظام کرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: بیان راه شهیدان باعث مقاومت ما در برابر جنگ ترکیبی دشمن علیه کشورمان بوده و باید از شهید سلیمانی الگو بگیریم که می گفت من در سختی ها از شهدا مدد و یاری می گرفتم.

وی عنوان کرد: دشمن بحث آموزش را با توجه به شرایط خاص امروز مورد هدف قرار داده چون این موضوع رکن اصلی و حوادث اخیر در مدارس و دانشگاه ها تحت الشعاع این مسئله بوده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: رکن دومی که دشمن برای نابودی تمدن اسلامی طی حوادث اخیر مورد هدف قرار داده بود خانواده است که به طور یقین نام، یاد شهدا و ادامه دادن راه آن ها باعث مراقبت و بیمه شدن بنیان خانه و خانواده است.

وی گفت: الگو ها سومین رکنی است که دشمن دنبال هدف قرار دادن آن بوده و تیر مستقیم آنها به سمت عمود خیمه اسلام و انقلاب است.


به‌گفته بامری، شخص رهبر انقلاب هدف اصلی دشمن است چون با یک سخنرانی، ساعت ها طرح و برنامه ریزی دشمن علیه اسلام و انقلاب را از بین می برند زیرا در بین مردم و جامعه دارای اعتبار و محبوبیت منحصربه فرد هستند.

وی اضافه کرد: در اغتشاشات اخیر هجمه دشمن را به وضوح دیدیم اما به برکت خون شهدا، بیانات گوهربار رهبر انقلاب، حضور حماسی و انقلابی مردم، نیروهای نظامی و انتظامی، نقشه شوم آنها بر آب شد اما این به معنای بی خیال شدن آنها از کینه توزی علیه انقلاب نیست.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تصریح کرد: ناامیدی مردم نسبت به نظام و انقلاب هدف اصلی دشمن است، در حالی که شهدا ما در سخت ترین شرایط ناامید نشدند و سخت پای انقلاب ایستادگی کردند.

وی گفت: در کف میدان عمل بودن و هراس نداشتن یک مسئول یعنی ادامه دادن راه شهدا است تا حریم امن کشور را محافظت کنیم.

وی با بیان اینکه دشمنان امروز جای شهید و جلاد را عوض می کنند و با استفاده از منافقین، سلطنت طلبها و ضد انقلاب علیه ما قیام کردند، عنوان کرد: آنان مشکلات ما را بزرگنمایی می کنند در حالی که ما همواره بیان کردیم مشکل داریم اما اقدامات بی نظیری در حوزه های مختلفی پزشکی، علمی، هوا و فضا، عمرانی، آبادانی چه در استان چه در سایر نقاط کشور در طی یک سال گذشته انجام شده است.

بامری افزود: مایوس کردن ما نسبت به عمر 44 ساله انقلاب، راهبرد مهم دشمن است تا نسبت به آینده و فردای مان ناامید و هراسان باشیم در حالی که تحول و پیشرفت کشور را نسبت به قبل انقلاب هرگز نمی بینند و اجازه نمی دهند نسل های آینده  این حرکت های عظیم را درک کنند.

وی تصریح کرد: همه برنامه های فرهنگی، هنری و اجتماعی باید به طور دقیق با همکاری همه ارگان ها و نهادها اجرایی شود و هیچ کوتاهی قابل قبول نیست.

بامری خاطرنشان کرد: کارگروه های لازم براساس ابلاغ استان در شهرستان ایرانشهر تشکیل و برای بزرگداشت و زنده نگهداشتن نام شهیدان سلیمانی و میرحسینی چه در یک ماه آینده و چه در سال آتی، برنامه های فرهنگی مناسبی برنامه ریزی و اجرا شود.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430237
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *