شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ ۰۹:۰۹
۰
یک کارشناس مسائل فرهنگی؛

اغتشاشات اخیر بیانگر دسیسه های طراحی شده دشمن برای ضربه به نظام بود/ روسیاهی و شرم تنها دستاورد دشمنان انقلاب اسلامی است

احسان عدیلی گفت: دشمنان نظام اسلامی باید بدانند که مردم با بصیرت ایران اعم از سنی و شیعه تا آخرین قطره های خونشان پای نظام و انقلاب و ولایت فقیه هستند و خواهند ماند و در این اغتشاشاتی که پیش می آید فقط روسیاهی برای دشمنان غرب گرا می ماند.
اغتشاشات اخیر بیانگر دسیسه های طراحی شده دشمن برای ضربه به نظام بود/ روسیاهی و شرم تنها دستاورد دشمنان انقلاب اسلامی است
احسان عدیلی، کارشناس مسائل فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: واقعیت این است که شیوه های امر به معروف و نهی از منکر از پختگی بهره مند نیست و تمام علما باید روی اثر بخشی آن تاکید کنند و اگر کسی بلد نیست و شیوه دقیق آن را نمی داند بر او واجب نیست چون اثر عکس می دهد.
وی افزود: شاید بیست سال پیش وسایل پخش ویدئو ممنوع بود و الان وضعیت عوض شده و از پختگی امر به معروف برخوردار نیست.
این کارشناس مسائل فرهنگی تصریح کرد: شبکه اجتماعی توییتر در حالی که فیلتر است مسئولین توییت می زنند و فیلتر بودن به این معنا است که مردم استفاده نکنند.
وی اضافه کرد: وقتی که یک خانم سلبریتی چند تا فیلم بازی می کند و میلیارد می شود در حالی که مصاحبه و استعلام دقیق ندارد و بعد از معروف شدن به عنوان یک الگو در جامعه مطرح می شود.
عدیلی خاطرنشان کرد: پس در جامعه ما اصل نقد به شیوه های فرهنگی نقد درستی است و تمام عوامل باید به یک پختگی برسد.
این کارشناس مسائل فرهنگی عنوان کرد: در ماجرای اخیر در کشور جبهه منافقین و عناصر خود فروخته داخلی با هم هماهنگ کرده بودند و وارد عملیات شدند و از شایعه سازی استفاده کردند که شکنجه شدن را به صورت کذب نمایش بدهند.
وی اضافه کرد: برخورد پلیس در اغتشاشات بسیار مظلومانه بود و نیروی انتظامی باید در برابر دسیسه های دشمنان هوشیار باشند.
عدیلی عنوان کرد: در حقیقت سواد رسانه در شرایط فعلی یکی از ابزارهای اساسی بوده که همگان در راستای بالا بردن سطح آگاهی و تفکر انتقادی از آن بهره ببرند و شبکه هایی چون اینترنشنال و بی بی سی را بشناسند که این ها دلسوز نیستند و وقایعی که در کشور اتفاق می افتد را به دلیل دشمن بودن به صورت کذب نشان می دهند.
وی گفت: در آشوب های اخیر سال ۹۸ و ۱۴۰۱ ما می بینیم تمرکز دشمن بر پراکنده سازی آشوب ها است یعنی اتفاقی می افتد و در تمام شهر ها آشوب می شود.
وی عنوان کرد: دشمن همیشه به دنبال این است که در شهرهای کردستان و سیستان و بلوچستان بحث های مذهبی را به راه بیندازد، علل الخصوص که خانم مهسا امینی خودش کرد بود و جریان اتفاق افتاده چالش بر انگیز بود و می توانست اتفاقی را رقم بزند که با دسیسه های برنامه ریزی شده دشمنان نشان داده شود که انگار کل کشور با نظام مشکل دارند پس در اینجا هوشیاری و بصیرت مردم ایران یکی از موارد بسیار مهم است که باید در این راستا تدابیر لازم انجام شود.
وی گفت: اما دشمنان نظام اسلامی باید بدانند که مردم با بصیرت ایران اعم از سنی و شیعه تا آخرین قطره های خونشان پای نظام و انقلاب و ولایت فقیه هستند و خواهند ماند و در این اغتشاشاتی که پیش می آید فقط روسیاهی برای دشمنان غرب گرا می ماند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 430071
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *