دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ ۰۹:۳۱
۰
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر؛

رمز پیروزی سردار دلها کار جهادی و مقاومت بود/تلاش های شهید سلیمانی برای ایجاد وحدت زبانزد جهانیان است 

مولوی عبدالصمد کریم زایی گفت: یکی از دلایلی که باعث محبوب شدن شهید سلیمانی در دلهای همگان شده تلاش های بی وقفه او برای ایجاد وحدت در امت اسلامی بوده است.
رمز پیروزی سردار دلها کار جهادی و مقاومت بود/تلاش های شهید سلیمانی برای ایجاد وحدت زبانزد جهانیان است 




 

مولوی عبد الصمد کریم زایی، امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی در وحدت آفرینی بین مسلمانان چه شیعه و چه سنی نقش حائز اهمیتی ایفا کرد و تلاش های فراوانی در این زمینه داشت تا انسجام و همبستگی بین جامعه مسلمین حفظ شود.


وی افزود: مسئله ای که برای همگان مشهود بود این بود که برای شهید سلیمانی مسلمان و غیر مسلمان و شیعه و سنی فرقی نداشت و بین آن ها هیچ تفاوتی قائل نمی شد.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر تصریح کرد: یکی از ویژگی های شاخص سردار دلها این بود که به فکر قشر ضعیف و محروم در جامعه بود و یکی از اولویت های مهم کاری خود قرار داده بود.

وی اضافه کرد: یکی از دلایلی که باعث محبوب شدن شهید سلیمانی در دلهای همگان شده تلاش های بی وقفه او برای ایجاد وحدت در امت اسلامی بوده است. 


وی اذعان کرد: ترور شهید سلیمانی توسط آمریکا حماقت این کشور را به دنیا ثابت کرد و آن ها باید بدانند که با حذف این بزرگوار باز هم نمی توانند وحدت و انسجام را در ایران به هم بزنند. 


مولوی کریم زایی اذعان کرد: در حقیقت رمز پیروزی سردار سلیمانی کار جهادی و بعد از آن مقاومت بود و نقش این شهید در برقراری امنیت در منطقه زبانزد همگان در دنیا است.

وی گفت: باید همگان سعی کنند فرهنگ ایثار و مقاومت، حفظ وحدت و همبستگی بین امت اسلامی را در دنیا ترویج بدهند.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430232
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *