دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ ۰۸:۴۰
۰
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه؛

همایش بانوان فاطمی در ایرانشهر برگزار می‌شود/حضور زنان در میدان مبارزه خط بطلانی بر نقشه های شوم دشمن است

حجت الاسلام و المسلمین محسن اشرفیان گفت: در ایام فاطمی همایش باشکوه بانوان فاطمی در ایرانشهر برگزار می شود.
همایش بانوان فاطمی در ایرانشهر برگزار می‌شود/حضور زنان در میدان مبارزه خط بطلانی بر نقشه های شوم دشمن  است






حجت الاسلام و المسلمین محسن اشرفیان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره با بیان این که حجاب یک موهبیت الهی است، بیان کرد: حجاب و عفاف را افرادی از خدا بی خبر در کشورهای غربی و ماهواره و فضای مجازی سعی دارند این امر الهی را کم رنگ نشان بدهند و از آن طرف هم بانوان محجبه در شهرستان های قم و مشهد در حرم اهل بیت (ع) در این زمینه تحصن انجام دادند لازم بوده تا در ایام فاطمی همایش بانوان فاطمی برگزار شود.

وی افزود: در واقع اداره اوقاف و امور خیریه ایرانشهر در ایام فاطمی به این نتیجه رسیده تا همایش بانوان فاطمی را جهت تقویت روحیه انقلابی و حجاب زنان در این منطقه برگزار کند.


این مقام مسئول تصریح کرد: همایش بانوان فاطمی در روز سه شنبه بیست و نهم آذر ماه ساعت ۹ صبح با سخنرانی امام جمعه در بقعه سید مهدی ایرانشهر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به این که بانوان محجبه ایرانی در حوزه های مختلف سرآمد بوده، اضافه کرد: امروز نیاز  است که جامعه در این راستا آگاهی بخشی انجام بدهند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ایرانشهر خاطرنشان کرد: در حقیقت امروزه دشمنان در مقابل نظام اسلامی صف بندی کرده و حضور ملت  و به ویژه بانوان در میدان مبارزه می تواند خط بطلانی بر دسیسه ها و نقشه های شوم دشمن خواهد بود.


حجت الاسلام اشرفیان عنوان کرد: در حقیقت ایام فاطمیه بهترین فرصت برای تبیین توطئه های دشمنان بر علیه انقلاب و نظام اسلامی بوده و باید برنامه هایی که در این روزها انجام می‌شود در راستای  تبیین و روشنگری باشد.


انتهای پیام/
کد مطلب: 430202
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *