شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ ۱۴:۰۷
۰
امام جمعه موقت اهل سنت ایرانشهر؛

ترور مولوی عبدالواحد اقدام بسیار ناجوانمردانه است/ دستگاه های امنیتی به طور جدی موضوع را پیگیری کنند

مولوی خلیل رسولی زاده گفت: ترور مولوی عبدالواحد ریگی، امام‌ جمعه مسجد جامع امام‌ حسین (ع) خاش محکوم است و باید با عاملین این اقدام ناجوانمردانه از سوی دستگاه های امنیتی برخورد قاطع صورت بگیرد.
ترور مولوی عبدالواحد اقدام بسیار ناجوانمردانه است/ دستگاه های امنیتی به طور جدی موضوع را پیگیری کنند







مولوی خلیل رسولی زاده، امام جمعه موقت اهل سنت در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: مولانا عبدالواحد ریگی یکی از مولوی‌های شاخص سیستان و بلوچستان بوده که توسط افراد ناشناس ظهر روز پنجشنبه ربوده و به شهادت رسیده است.



وی افزود: ترور مولوی عبدالواحد ریگی، امام‌ جمعه مسجد جامع امام‌ حسین (ع) خاش محکوم  است و باید با عاملین این اقدام ناجوانمردانه از سوی دستگاه های امنیتی برخورد قاطع صورت بگیرد. 


مولوی خلیل رسولی زاده تصریح کرد: ترور مولانا عبدالواحد ریگی بسیار به ناحق بوده و این جنایت یکی از جنایت های بسیار ناپسند در نزد خداوند متعال است‌ و خواسته ما این است که دستگاه های امنیتی این مسئله را مورد پیگیری قرار بدهند.


وی اضافه کرد: اکنون دشمنان انسجام و  اتحاد ملت ایران را مورد هدف قرار دادند اما دشمن باید بداند که با اجرای برنامه های شوم و بزدلانه خود هیچ وقت نمی تواند وحدت ما را زیر سوال ببرد.  

وی عنوان کرد: ترور یکی از اقدامات مذبوحانه در دین مبین اسلام است و خون های پاک و بی گناهی که در اقدامات و برنامه ریزی های شوم دشمنان ریخته می شود باعث وحدت و همدلی بیشتر ملت ایران خواهد شد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430186
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *