دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ ۲۰:۴۲
۰
رئیس جمعیت هلال احمر ایرانشهر؛

گسترش اخلاق و بشر دوستی اصلی‌ترین برنامه هلال احمر است

محمد رضا کرد گفت: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر سازمانی جوان محور، اصول مدار و دارای تعامل سازنده است.
گسترش اخلاق و بشر دوستی اصلی‌ترین برنامه هلال احمر است
محمد رضا کرد، رئیس جمعیت هلال احمر ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره از فراخوان عضویت در کانون های دانشجویی، جوانان ، دانش آموزی وخانه های هلال همزمان با هفتاد و پنجمین سالگرد تأسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر خبر داد و بیان کرد:  با استفاده از ظرفیت کانون های و خانه های هلال عضو گیری و معرفی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر انجام می شود.
وی افزود: جوانان ضمن مراجعه به کانون های هلال احمر با راهنمایی و توضیحات دقیق با سازمان جوانان جمعیت هلال احمر آشنا می شوند.  
کرد با اشاره به انجام تبلیغات محیطی و میدانی مرتبط با معرفی اهداف و برنامه های ارزشی این نهاد خدمت گذار در سطح شهرستان ایرانشهر تصریح کرد:  در کانون های جوانان، دانشجویی، دانش آموزی و خانه های هلال با برنامه ریزی جهت عضوپذیری و بهره مندی بهینه از توان و ظرفیت اعضا، بستر مناسبی برای انجام فعالیت های فرهنگی، امدادی، بشردوستانه و تحقیقات علمی همسو با اهداف جمعیت هلال احمر ایجاد می شود.
 وی اضافه کرد: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر سازمانی جوان محور، اصول مدار و دارای تعامل سازنده است که با ترویج روحیه بشردوستی، ایثار، تعاون، سازگاری اجتماعی و مسئولیت پذیری میان جوانان، ظرفیت آنها را برای افزایش برخورداری انسان ها از کرامت، سلامت، صلح و احترام به کار می گیرد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 430142
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *