چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ۱۲:۱۶
۰
رئیس جمعیت هلال احمر ایرانشهر:

جمع آوری کمک های مردمی برای زلزله زدگان کرمانشاه در شهرستان ایرانشهر آغاز شد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر گفت: پایگاه ثابت برای جمع آوری کمک های خیرخواهانه مردم نیکوکار به زلزله زدگان کرمانشاه در شهرستان ایرانشهر همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.
هلال احمر
هلال احمر
خان محمد بامری در گفت و گو با خبرنگار پهره، با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به بروز زمین لرزه در مناطق غرب کشور و مردم کرمانشاه، که منجر به جان باختن، مصدومیت و بی سرپناه شدن تعداد زیادی از هموطنانمان شده و تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت همه جانبه از آسیب دیدگان این حادثه، جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهردر راستای اهداف و برنامه های بشردوستانه خود با بهره گیری از همت والا و توان بالقوه خیرین و مردم شریف شهرستان ایرانشهر، برای حمایت و همدردی با هم نوعان و مردم آسیب دیده این حادثه دلخراش، نسبت به جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی اقدام کرده است.
وی گفت: این پایگاه ها به منظور ابراز همدردی و کمک رساندن به مردم آسیب دیده ناشی از زلزله اخیر کرمانشاه در جمعیت هلال احمر و سطح شهر، بخش ها  استقرار یافته و کمک های نقدی و غیر نقدی مردم خیرخواه و نیکوکار شهرستان را جمع آوری می کند.
رئیس جمعیت هلال احمر ایرانشهر افزود: اولویت جمعیت هلال احمر، جمع آوری وجوه نقدی است و از همشهریان درخواست می شود تا برای حفظ کرامت مصیبت زدگان از اهدا وسایل مستعمل و فاسد شدنی خودداری کنند.
بامری تاکید کرد: هم شهریان ها می توانند کمک های نقدی را با شماره حساب 99999در بانک های ملت، صادرات، مسکن، دی،تجارت، سپه و پارسیان واریز کنند و رسید آن را به جمعیت هلال احمر تحویل نمایند.
وی خاطر نشان کرد: همچنین لیست اقلام مورد نیاز برای کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه شامل ،پتوی سالم و تمیز، لوازم گرمایشی ،  کنسرو و خشکبار و آب معدنی ، لوازم بهداشتی ، داروهای ضروری ، شیر خشک و وسایل بهداشتی نوزاد است که شهروندان می توانند کمک ها را به جمعیت هلال احمر شهرستان تحویل دهند.
انتهای پیام/م.ف
 
کد مطلب: 5715