شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ ۰۹:۲۶
۰
یک استاد دانشگاه؛

امید آفرینی و جهاد تبیین مهمترین سلاح برای مقابله با دشمنان است/ شبهه افکنی و شایعه سازی مهم ترین عامل بر هم زدن امنیت

حلیمه پیری گفت: امروز مهمترین وظیفه همگان حضور به موقع در میدان جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی و جنگ رسانه ای و جنگ نفوذ دشمن است تا بتوانیم کارنامه قابل قبولی از دفاع در جنگ نرم امروز را هم مانند دفاع مقدس ارائه دهیم.
امید آفرینی و جهاد تبیین مهمترین سلاح برای مقابله با دشمنان است/ شبهه افکنی و شایعه سازی مهم ترین عامل بر هم زدن امنیت

 








حليمه پیری، استاد دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: باید همه جوانان و نوجوانان از حماسه های انقلاب اسلامی به خوبی آگاهی پیدا کنند و در حقیقت برپایی نمایشگاه ها، ساخت فیلم‌های سینمایی دفاع مقدس، نوشتن کتاب خاطرات رزمندگان، بیان حقایق جنگ آن چنان که بوده برای اين نسل جدید تبیین شود.


وی افزود: در واقع اهداف کشور ما در جنگ هشت‌ سال دفاع مقدس، نشان دادن واقعیت‌های لحظه به لحظه جنگ، سخنرانی ها در سطح مدارس و دانشگاه ها و حتی ادارات، استفاده از فضای مجازی جهت معرفی دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی از مهمترین کارهایی است که می‌توان در راستای تبیین موفقیت های ایران بعد از پیروزی انقلاب استفاده کرد.


این استاد دانشگاه تصریح کرد: تمام زحمات و تلاش هایی که شهدا، رزمندگان تا امروز برای عدم  واگذاری خاک کشورشان به بیگانگان کشیدند  برگرفته از واقعه عاشورا و حماسه امام حسین(ع) است که می تواند به خوبی  منبع الهام بخش نسل آینده باشد.


وی عنوان کرد: همانطور که رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره‌ کردند، هدف از جان فشانی ها و ایثار تشکیل تمدن نوین اسلامی برای زمینه سازی ظهور منجی عالم بشریت است‌.

 پیری اضافه کرد: یکی از راه کارهای پیمودن مسیر تشکیل تمدن نوین اسلامی، آشنا کردن جوانان و نوجوانان با حماسه های دوران دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: عزت و عظمت امروز کشور محصول دفاع مقدس است .صبر خانواده شهدا و بصیرت مردم، دفاع مقدس را شکل داد و هر زمان که با الگو گیری از دفاع مقدس پا به میدان گذاشتیم پیروز شدیم.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: دشمن الگوها را نشانه گرفته و به قول خودشان با برنامه‌ریزی در برخی مواقع موفق شدند اما آنان بدانند که کور خوانده اند و به مسائلی چون دشمن شناسی و شناخت نقشه دشمنان توسط ملت ایران توجه نکردند و این مورد را هم دشمنان قسم خورده ایران اسلامی بدانند که ملت ما به موقع در میدان های مقابله با دشمن حضور می یابند.


وی اذعان کرد: امروز مهمترین وظیفه همگان حضور به موقع در میدان جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی و جنگ رسانه ای و جنگ نفوذ دشمن است تا بتوانیم کارنامه قابل قبولی از دفاع در جنگ نرم امروز را هم مانند دفاع مقدس ارائه دهیم.


این استاد دانشگاه بیان کرد: در زمان کنونی بزرگترین عامل خطری که در جامعه وجود دارد شبهه افکنی و شایعه سازی است که نسل جدید و جوان ما باید بدانند که در دوران دفاع مقدس، رزمندگان با مظلومیت اما با اقتدار، اراده و انگیزه های الهی از میهن دفاع کردند و اکنون هم دشمنان بدانند که ایرانیان همچون گذشته پیرو ولی فقیه خود بوده و در مقابله با آنان با تمام توان خواهند ایستاد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 430107
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *