شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ ۰۸:۰۲
۰
یک کارشناس مسائل سیاسی؛

امنیت مهم ترین میراث نظام جمهوری اسلامی و سردار شهید سلیمانی است/ تروریست‌های رسانه ای و فضای مجازی و اغتشاشگران باید به سزای اعمال تخریبی شان برسند

حمیدرضا خزایی فر گفت: تروریست‌های رسانه ای و فضای مجازی و اغتشاشگران باید به سزای اعمال تخریبی شان برسند.
امنیت مهم ترین میراث نظام جمهوری اسلامی و سردار شهید سلیمانی است/ تروریست‌های رسانه ای و فضای مجازی و اغتشاشگران باید به سزای اعمال تخریبی شان برسند
حمید رضا خزایی فر، کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: حادثه تروریستی حرم احمدابن موسی(ع)و شهادت جمعی از مردم مظلوم و زائران آن حضرت را به محضر امام زمان (عج)؛ ملت بزرگ ایران و رهبری معظم انقلاب اسلامی و خانواده های داغدار آن ها تبریک و تسلیت عرض می کنم.
وی افزود: این حادثه ترسیم روشن دیگری از تقابل حق و باطل و خط سرخ شهادت مظلومان تاریخ است.
این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: امروز دیگر در این موضوع تردیدی نیست که صف اغتشاشگران در صف تروریست‌ هایی است که از کشتن مردم حتی در حریم امن اهل بیت(ع) ابایی ندارند.
این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: ملت ایران همگان از تروریست‌های وهابی و تکفیری داعش و زمینه سازان تحرک آنان یعنی اغتشاشگران و حامیانشان بیزاری خود را اعلام کردند.
وی اضافه کرد: از مسئولان می خواهیم اجازه ندهند امنیتی که مهم ترین میراث شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، بیش از این بازیچه هوچیگری هوسرانان و جریانات معاند شود تا با بازیچه قرار دادن عناوین آزادی و زن، برخی خیابان ها و محلات و دانشگاه را جولانگاه تحرکات تخریبی خود قرار دهند.
خزایی فر خاطرنشان کرد: همچنین انتظار داریم در این فرآیند؛ دست ها و عوامل پشت پرده را رها نسازند و تروریست‌های رسانه ای و فضای مجازی و حامیان آنان را نیز به سزای اعمال تخریبی شان برسانند.
وی عنوان کرد: امید است به فضل الهی و برکت خون شهدای مظلوم حرم احمدابن موسی (ع) ، شاهد خفت و نابودی فتنه گران و حامیانشان باشیم.
انتهای پیام/
کد مطلب: 430106
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *