جمعه ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ ۱۳:۴۸
۱

مبارزه با فساد بالاترین مصداق نهی از منکر است/جوانان به وعده های مسؤولین اطمینان ندارند

امام جمعه اهل تشیع گفت: مبارزه با فساد بالاترین مصداق نهی از منکر است و جوانان به وعده های پوچ مسئولین دیگر اطمینان ندارند و از مسئولین گریزان هستند.
مبارزه با فساد بالاترین مصداق نهی از منکر است/جوانان به وعده های مسؤولین اطمینان ندارند
به گزارش پهره، امام جمعه اهل تشیع در خطبه های نماز جمعه این هفته بیان کرد: یکی از اسباب اطاعت خداوند و دل کندن از دنیا و از بین بردن معصیت، یاد مرگ است.
وی با اشاره به مناسبت یکشنبه 17شهریور که مصادف با کشتار بی رحمانه مردم در میدان شهداءسال57 است افزود: کشتار میدان ژاله تهران در 17 شهریور 1357، یکی از غمبارترین حوادث ماه های پایانی رژیم سلطتنی پهلوی بود که به گمان بسیاری از تحلیل گران سیاسی داخلی و خارجی انقلاب اسلامی ایران، بزرگترین ضربه را به بدنه رژیم شاهنشاهی زد.
وی تصریح کرد: جنرال آمریکا به شاه دستور داد به سرباز ها بگو به سمت مردم تیراندازی کنند و مردم را بترسانند که باعث تضمین سلطنت اش می شود اما کشتار آن روز باعث اوج گیری فرایند انقلاب اسلامی و یک سره شدن کار انقلابیون با رژیم شاه شد. در واقع این رویداد منجر به وقوع انقلاب اسلامی 57 شد.
حجت الاسلام و المسلمین سید شجاع الدین ابطحی اذعان کرد: در گام اول و دوم تعهدات کشور ایران کم شده بود که کشورهای آمریکایی و اروپایی میزان اورانیوم مورد استفاده را تعیین کرده بودند ولی کشور ایران در گام سوم با توجه به بدعهدی آمریکا و اروپا می خواهد از سانتریفوژ نسل ششم و هشتم استفاده کند.
وی با اشاره به سخن رئیس جمهور درباره مبارزه با فساد که با بگیر و ببند فساد از بین نمی رود خاطر نشان کرد: هر چه در برابر دشمنان انقلابی برخورد کنیم در برابر کشور ایران برخورد مناسب تری دارند.
وی گفت: مبارزه با فساد بالاترین مصداق نهی از منکر است این کار قوه قضائیه مبارزه با فساد، بهترین نحوه اجرای منکر است.
ابطحی افزود: وجود مسئول غرب گرا و لیبرال، رانت خوار منکر است.
وی با اشاره به کاهش 37درصدی ازدواج جوانان در جامعه گفت: 14سال قبل در مجلس طرح حمایت جوانان تصویب شد اما به این مسئله اهمیت داده نشد و این کار باعث شده جوانان احساس کنند کسی به فکر آنان نیست و به مسئولین دیگر اطمینان نکنند.
انتهای پیام
کد مطلب: 423782
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *