پنجشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۰۶:۴۶
۰
امام جمعه ایرانشهر؛

نشاط، انگیزه و روحیه انقلابی ملاک انتصاب مدیران آموزش و پرورش باشد

حجت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی گفت: نشاط، انگیزه و روحیه انقلابی ملاک انتصاب مدیران ومعلمین در مجموعه آموزش و پرورش باشد.
نشاط، انگیزه و روحیه انقلابی ملاک انتصاب مدیران آموزش و پرورش باشد
حجت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه شهرستان ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: در حقیقت آموزش و پرورش بزرگترین مجموعه حکومتی بوده که بیش از یک میلیون موظف را در درون خود دارد که این نوع موظف ها با ۱۵ میلیون نفر سر و کار دارند.
وی افزود: قرار است همین معلمین نیروهای انقلاب اسلامی را تربیت کنند و نسل انقلابی تحویل جامعه ما بدهند.
این خطیب جمعه تصریح کرد: پس بنابراین انتخاب نیروها در شبکه آموزش و پرورش خیلی مهم است و نیروهایی باید در این مجموعه عظیم به کار گرفته شوند که دارای انگیزه، نشاط باشند.
وی خاطرنشان کرد: اولویت جذب آموزش و پرورش با نیروهای جوان، با نشاط، پرانگیزه متدین انقلابی، خصوصا در انتخاب مدیران شهرها و مناطق باید در نهایت دقت را داشت و به مسئله تخصص و تعهد توجه شود.
وی اذعان کرد: مدیرانی که در مجموعه آموزش و پرورش انتخاب می شوند باید افرادی باشند که اعتمادشان به آن مسئله آموزش و پرورش تضمین شده باشد.
حجت الاسلام بزمانی عنوان کرد: مدیران باید به مسئله تربیت انسانی و به ویژه تربیت نیروهای انقلابی توجه ویژه داشته باشند.
وی اضافه کرد: گاهی اوقات از صاحب منصبان و صاحبان قدرت اعمال فشار بر مدیران کل را مشاهده می کنیم که برخی مواقع نمایندگان بعضی از افراد را به جهت صنفی و فکری حزبی می خواهند در بدنه به جهت رسیدن به اهداف خودشان قرار بدهند که این مسئله از داشتن نگاه های جریانی سیاسی حزبی و جناحی سرچشمه می گیرد که این چیزها برای آموزش و پرورش سم است.
وی اذعان کرد: باید اهداف و منافع آموزش و پرورش مقدم بر منافع فردی حزبی و جناحی باشد و مسئولین نظارتی هم مواظبت کنند و امیدواریم این خبرهایی که گاهی موقع به گوش می رسد خبرهای درست نباشند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429708
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *