پنجشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۲۲:۱۴
۰
یک کارشناس مسائل سیاسی؛

بیداری اسلامی مهم‌ترین دستاوردهای روز جهانی قدس است/راهپیمایی روز قدس باشکوه تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد

حليمه پیری گفت: بیداری اسلامی از مهم‌ترین نتایج و دستاوردهای روز جهانی قدس است.
بیداری اسلامی مهم‌ترین دستاوردهای روز جهانی قدس است/راهپیمایی روز قدس باشکوه تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد
حليمه پیری، یک کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار پهره با اشاره به سخن امام خمینی (ره) در مورد روز قدس، بیان کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بوده که نشان دهنده فریاد آزادی خواه ملت اسلامی، حمایت قلبی و اظهار نفرت نسبت به آمریکا در پی چهره خون خواه فلسطین است.
وی افزود: از شعارهایی که علیه رژیم پهلوی توسط مردم ابداع شده مرگ بر آمریکا است که این شعار توسط ملت غیور ایران و سایر کشورهای اسلامی علیه آمریکا رواج یافته که این مورد نسبت به مردم آمریکا نیست، بلکه در راستای ظلم و جنایت این کشور علیه بشریت است.
این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: وضعیت فعلی یمن، افغانستان و فلسطین نتیجه دست درازی آمریکا به حقوق آن ها بوده و همانطور که در آیه شریفه قرآن سوره احزاب به این مسئله اشاره شده که کسانی که خدا و پیامبرش را اذیت و آزار کنند از رحمت خدا دور و غذاب و خوار می شوند.
این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: در حقیقت بیداری اسلامی پدیده ای است از جانب کشور های اسلامی که در واکنش به استبداد و استعمار کشورهای غرب و وابستگان به غرب برای اعاده عزت و هویت اسلامی ایجاد شده است.
وی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) در مورد بیداری اسلامی، خاطرنشان کرد: کشورهای اسلامی بیداری اسلامی خود را بیابند و از ظالمان نهراسند و با اتکا به قدرت الهی و توانایی خود دست ظالم را کوتاه کنند، جریان مقاومت و آزاد سازی قدس و فلسطین ضد اشغال گری یکی از ارکان های بیداری اسلامی است.
پیری عنوان کرد: راهپیمایی روز قدس در دو سال اخیر به دلیل وجود کرونا به صورت خودرویی برگزار می شده که به حول قوه الهی امسال خیلی پر شور تر و با شکوه تر از سال های قبل از کووید_۱۹ برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: اتفاقاتی که در منطقه و افغانستان و فلسطین رخ داده از جانب آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونسیتی کودک کش اسرائیل است.
این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: هتک حرمت به مسجد الاقصی و اماکن مذهبی باعث شده که آمریکا و اسرائیل از حد انسانی خود عبور کرده و در پی آن بیداری اسلامی به وقوع بپیوندد که نتیجه آن ترس رژیم صهیونسیتی از محور مقاومت است.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429682
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *