جمعه ۲ تير ۱۳۹۶ ۱۲:۰۶
۰
در راهپیمایی روز قدس مطرح شد؛

جبهه مقاومت محصول روز قدس است/داعش، آل سعود و صهیونیست ابزار آمریکا برای مبارزه با اسلام هستند

راهپیمایی روز جهانی قدس صبح امروز جمعه "رمضان 96" با حضور گسترده مردم ایرانشهر برگزار شد.
جبهه مقاومت محصول روز قدس است/داعش، آل سعود و صهیونیست ابزار آمریکا برای مبارزه با اسلام هستند
جبهه مقاومت محصول روز قدس است/داعش، آل سعود و صهیونیست ابزار آمریکا برای مبارزه با اسلام هستند
به گزارش پایگاه خبری پهره؛ همزمان با سراسر کشور مردم و مسئولین روزه دار شهرستان ایرانشهر راهپیمایی تاریخی روز جهانی قدس را برگزار کردند.
در این مراسم همه اقشار شیعه و سنی شهرستان در صفوف منسجم و یکپارچه با سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر جیره خوار انزجار خود از رژیم غاصب اسرائیل غاصب و هم پیمانانش را فریاد زده و وعده دادند تا پیروزی نهایی فلسطین اشغالی و بیت المقدس در برابر یزیدیان زمان ایستادگی خواهند کرد.
در این مراسم مدرس حوزه علمیه قم به عنوان سخنران محوری مراسم اظهار کرد: قدس سال‌ها است که در اسارت رژیم صهیونیستی قرار دارد و آزادسازی آنان وظیفه مسلمین جهان است.
 

آیت الله مصطفی ابراهیمی حضور مردم در این صحنه را نشانه وحدت و حمایت از ولایت و رهبری دانست و گفت: حضور در این صحنه مصداق بارزی از یکپارچگی مسلمانان در مقابل جهان کفر و ستمگر است که باید به این مهم توجه ویژه‌ای داشت.
وی تاکید کرد: امسال روز جهانی حمایت از قدس در شرایطی برگزار می‌شود که مدافعان حرم در سوریه و عراق به هم پیوستند و راه آزادی قدس را فراهم می‌کنند و همانطور که امام خمینی(ره) می‌فرمود راه قدس از کربلا  می‌گذرد پایان استراتژیک آزادی قدس و رسیدگی به مرزهای رژیم اشغالی قدس از طریق پیروزی بر داعش در حال فراهم شدن است.
 
آیت الله ابراهیمی ادامه داد: متاسفانه در شرایطی که امت اسلامی بر اسلام‌گرایی، آمریکاستیزی، مقابله با رژیم صهیونیستی و وحدت درونی تاکید دارند حکام دست نشانده منطقه و در راس آنها آل‌سعود به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی می‌پردازند و مستعد استراتژیک صهیونیستی شدند در حقیقت روز قدس روز مقابله با این راهبردهای خائنانه علیه امت اسلامی است.
انتهای پیام/
کد مطلب: 5214
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *