دوشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ ۰۹:۱۴
۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر؛

استقبال از جشن گلریزان بی‌نظیر است/۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد تا پایان ماه رمضان آزاد می شوند

علی شعبانی گفت: استقبال مردم شهرستان ایرانشهر از جشن گلریزان بی‌نظیر است.
استقبال از جشن گلریزان بی‌نظیر است/۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد تا پایان ماه رمضان آزاد می شوند
علی شعبانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: در مراسم جشن گلریزان نیکوکاران شهرستان مبلغ ۵ میلیارد و ۳۵۷ میلیون ریال برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد اهدا کردند که با این مبلغ ۵ نفر از زندانیان غیر عمد این منطقه تا پایان ماه مبارک رمضان آزاد و به آغوش مهر خانواده های شان بازخواهند گشت.
وی با سپاسگزاری و قدردانی از همت خیرین و نیکوکاران ایرانشهری، تلاش بلند و خیر خواهی و حس نوع دوستی آنان را نشان تدین و باور عمیق آنان به ارزش های اسلامی و ورود عارفانه در ضیافت الهی و موجب افتخار برای استان و شهرستان ایرانشهر توصیف کرد.
این مقام مسئول تصریح کرد: این دومین جشن گلریزان از زمان حضور بنده بوده که کمترین در خدمتگزاری برای شهرستان ایرانشهر است و مردم این منطقه در سال گذشته رتبه نخست مساعدت در این زمینه را بین تمام شهرهای استان داشتند و در جشن گلریزان امسال نیز با توجه به اطلاعات دریافتی تاکنون، بیش ترین کمک را در این امر خیر داشتند.
شعبانی اضافه کرد: اگر در نظر داشته باشیم که این مبلغ کمک تنها از سوی بخشی از توانمندان و نیکوکاران شهرستان ایرانشهر که امکان حضور و مشارکت در مراسم را داشتند انجام شد.
وی عنوان کرد: از سوی دیگر به هر حال همه واقف به مشکلات اقتصادی و تعداد نیازمندان و خانواده های بی سرپرست و کودکان بی سرپرست و ایتام هستیم که معمولاً در طول سال از سوی نیکوکاران مورد تفقد و پشتیبانی هستند.
فرماندار ایرانشهر خاطرنشان کرد: بنابراین در نگاه جامع به مسایل، ارزشمندی کمک ها و هدایای مردم تنها برای آزادی زندانیان غیر عمد و خوشحال کردن خانواده های آنان با حضور عزیزان بر سر سفره لطف و رحمت الهی، بسیار مضاعف است.
شعبانی ابراز امیدواری کرد بتوانیم در تمام روزهای سال و عمرمان، این روحیه خیرخواهی و نیکوکاری و یاری نیازمندان از جهات مختلف را حفظ کنیم و جلوه واقعی انسان خداگونه باشیم.
انتهای پیام/
کد مطلب: 429612
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *