يکشنبه ۷ دی ۱۳۹۹ ۱۰:۳۲
۰
امام جمعه اهل سنت میرجاوه:

سردار سلیمانی، بازوی محکم اتحاد شیعه و سنی بود

مولوی عبدالرحیم ریگیان پور گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همچون دژ قوی در برابر استکبار، یهودیان بود.
سردار سلیمانی، بازوی محکم اتحاد شیعه و سنی بود
مولوی عبدالرحیم ریگیان پور، امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خدایی بود و تمام ویژگی ها و خصلت های خوب، صفت های نیکو یک انسان کامل را دارا بود و یک فرد انقلابی، ولایی و بسیجی محسوب می شد.

وی افزود: در جنگ ۸ سال دفاع مقدس حاج قاسم سلیمانی حضور داشت و همیشه در همه عرصه ها وجودش لبریز از شور و شوق حسینی بوده که توانسته بود برای نبردهای بزرگ در جبهه حق علیه کفر و صیهونیست ها یعنی اسرائیل گام های بزرگ و استواری بردارد.

امام جمعه اهل سنت میرجاوه ادامه داد: سردار دل ها از مکتب امام حسین(ع) شهادت را آموخته بود و با تمام ظرفیت، غیرت دینی، ایمانی و روحیه جهادی، جهاد طلبی که در وجودش وجود داشت، توانست در مقابل دشمنان اسلام و نظام مقابله و این ویژگی ها را هم به دیگران هم منتقل کند و اکنون به عنوان الگویی به تمام عیار انقلابی و ولایی برای دیگر مردان این سرزمین شناخته شده است.

وی اضافه کرد: آمریکا و داعش برگرفته از آن، ظلم و جنایت های مختلفی در کشورهای سوریه، عراق انجام می داد که اهل تشیع و تسنن هم برای آنان تفاوتی نداشت، اما شهید حاج قاسم سلیمانی با تلاش های بی وقفه و شبانه روز توانست در مقابل آنان بایستد و شکست شان دهد.

این خطیب جمعه با اشاره به این که مقام معظم رهبری به ایجاد وحدت و اتحاد بین اقشار مختلف جامعه تاکید دارند، تصریح کرد: سردار شهید سلیمانی برای دفاع از مظلوم و علیه رفتارهای غیر انسانی داعش با چهره اتحاد محور و وحدت گرا وارد عراق شد و محبوب دل ها شد.

وی عنوان کرد: سردار سلیمانی از جمله کسانی بود که باعث ایجاد وحدت و اتحاد در منطقه شد و جبهه مقاومت بر علیه اسرائیل را تقویت کرد و حتی ذکر نام این شهید بزرگوار برای دشمنان نظام اسلامی و استکبار ترس آور بود و وحشت داشتند.

ریگیان پور تصریح کرد: ملت ایران به شخصیت خدایی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افتخار می کنند و این فرد تربیت شده مکتب انقلاب و رهبری بوده و به مادیات دنیایی توجه نداشت و فقط عاشق شهادت در راه خدا و ولایت فقیه بود.

وی خاطر نشان کرد: دشمن توانست یک قاسم سلیمانی را از ما بگیرد اما سلیمانی های فراوانی در کشور ایران وجود دارند که تربیت شده مکتب او هستند و از ریختن خون این شهید بزرگوار دست ها و لاله هایی می روید که باعث شکست دشمنان نظام جمهوری اسلامی می شوند.

این خطیب جمعه عنوان کرد: اکنون همه خدمتگزاران به نظام باید سردار دل ها را الگو مسیر راه خود قرار دهند و برای حل مشکلات مردم به صورت جهادی وارد میدان شوند.

وی گفت: دشمنان نظام و اسلام فکر نکنند چون سردار شهید سلیمانی را از ما گرفتند، دیگر روحیه جهادی و تفکر بسیجی در ملت ایران وجود ندارد بلکه باید بدانند این ویژگی ها روز به روز در وجود آنان پررونق تر و باشکوه تر می شود.

وی با اشاره به این که باید به گفته مقام معظم رهبری که فرمودند دشمن را بشناسیم و دست دوستی به سمتش دراز نکنیم توجه ویژه داشت، گفت: راه سردار دلها ادامه دارد و این شهید بزرگوار همچون دژ قوی در برابر استکبار، یهودیان بود.

انتهای پیام/
کد مطلب: 427541
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *