دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۷:۴۲
۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر؛

چهار تیم گشت بازار ماه رمضان را پایش و رصد می کنند

ابوذر کوثری از آغاز طرح کنترل بازار ویژه ماه رمضان در ایرانشهر خبر داد و گفت: گشت های کنترل کلیه مکان های خرید در این شهرستان فعال شدند.
چهار تیم گشت بازار ماه رمضان را پایش و رصد می کنند
ابوذر کوثری؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره، با اشاره به فعال کردن طرح گشت مشترک نظارت بر بازار شهرستان در ماه مبارک رمضان، بیان کرد: ۴ تیم ناظر بر بازار و جلوگیری از گرانفروشی تشکیل شده و در اولین گام عصر دیروز از سوپر مارکت ها، قنادی ها و آشپزخانه های بیرون در سطح شهر بازدید کردند.
وی در تکمیل مطلب فوق، افزود: تیم بازرسی از ۵ واحد صنف سوپرمارکت، میوه تره بار واقع در میدان جمهوری (ایران پیما) بازدید کردند که ۴واحد صنفی به دلیل تخلف محرز از جمله نداشتن فاکتور فروش معتبر، نداشتن تابلو قیمت میوه تره بار، گران فروشی مشمول جریمه شدند.
فرماندار ایرانشهر ادامه داد: همچنین از ۵واحد صنفی قنادی بازدید به عمل آمد که ۳واحد متخلف با عناوین گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم رعایت دستورالمعمل بهداشتی شناسایی و در حضور نماینده تعزیرات حکومتی جریمه و پرونده تخلف تشکیل شد و جهت پیگیری به مراجع ذیربط ارجاع داده می شود.
وی تصریح کرد: همچنین در ادامه از ۵واحد صنفی رستوران و فروش آش و حلیم بازدید انجام شد که ۳واحد به علت عدم رعایت موازین بهداشتی پلمپ شدند.
گفتنی است؛ گشت های مشترک کنترل بازار در ماه مبارک رمضان متشکل ازفرمانداری، تعزیرات حکومتی، اداره صمت، اماکن انتظامی، مرکز بهداشت می باشند که آنان به صورت مستمر در این ایام به روند تهیه و توزیع اقلام اساسی مورد نیاز خانواده‌ها در سطح بازار، فروشگاه‌ها و دیگر واحدهای صنفی نظارت داشته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی با متخلفین برخورد جدی و قانونی خواهدشد.
کوثری خاطر نشان کرد: شهروندان گرامی گزارشات تخلفات موجود در بازار را به شماره ۱۲۴ اداره صمت اطلاع دهند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 425111
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *