پنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۳:۰۶
۰
فرماندار ایرانشهر:

تمامی دستگاههای اجرایی شهرستان ایرانشهر بر بازار ماه مبارک رمضان نظارت کنند

صبح امروز معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان بر لزوم رسیدگی تمام دستگاه های اجرایی بر کیفیت بازار در ایام ماه مبارک رمضان تاکید کرد.
تمامی دستگاههای اجرایی شهرستان ایرانشهر بر بازار ماه مبارک رمضان نظارت کنند
به گزارش پهره ؛ نبی بخش داودی در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان بیان کرد: ادارات جهاد کشاورزی و صنعت ، معدن و تجارت متناسب با حوزه فعالیت خود نسبت به تأمین اقلام مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان با اولویت قرار دادن کیفیت، قیمت مناسب و رعایت موازین بهداشتی جهت تنظیم بازار اقدام کند.

فرماندار ایرانشهر افزود: ادارات صنعت و معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی با همکاری مرکز بهداشت و نیروی انتظامی شهرستان ایرانشهر با تشکیل اکیپ های نظارتی به منظور افزایش بازرسی ها و کنترل بازار در ماه رمضان به ویژه در خصوص کالاهای پرمصرف مانند برنج، روغن، میوه، شیرینی جات، لبنیات و ... اقدام نمایند.

وی ضمن اشاره به جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی در آستانه ماه میهمانی خدا نیز خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی و اداره صنعت و معدن و تجارت نسبت به تهیه خرمای مورد نیاز شهرستان در ماه رمضان تدابیر لازم را اتخاذ نمایند و از خروج خرما و کالاهای اساسی مورد نیاز از شهرستان ممانعت شود.

داودی ادامه داد: جهاد کشاورزی و اتحادیه مرغداران نسبت به تامین مرغ مورد نیاز شهرستان از محل تولید داخل و در صورت نیاز از سایر مناطق اقدام کنند و همچنین قیمت زولبیا و بامیه و همچنین آش و حلیم از سوی اتحادیه مشخص و بازرسی های بهداشتی از این اماکن به صورت منظم انجام شود.

انتهای پیام/
کد مطلب: 423239
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *