پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۱۹
۰

آیت الله سلیمانی منادی وحدت بود

امام جمعه ایرانشهر در مراسم معارفه امام جمعه جدید زاهدان: آیت‌الله سلیمانی منادی وحدت بود و همه ما را به اخوت و برادری دعوت می‌کرد وی در خطبه‌های خود به صراحت مسائل را مطرح می‌کرد و ما همانطور که فرزند وار گوش به فرمان آیت الله سلیمانی بودیم در خدمت حجت‌الاسلام محامی نیز هستیم.
آیت الله سلیمانی منادی وحدت بود
به گزارش پهره ؛ حجت الاسلام والمسلمین ابطحی با بیان اینکه امنیت در سیستان و بلوچستان به قیمت وحدت علمای شیعه و سنی برقرار است و برای این نعمت خدا کریم را شاکریم اظهار کرد: این میسر نبود مگر با دعوت مردم از جانب علما فریقین به اعتصام به حبل الله که مانع نفاق و عامل وحدت است.

وی تاکید بر اینکه ندای وحدت از بیان و کلام علمای شیعه وسنی متجلی است، افزود: آیت الله سلیمانی طی سالیان دراز حضور خود همواره در خطابه جمعه خود مسائل را صریح ایراد می کردند با کشیدن بار مسئولیت عظیم به دوش خود، منادی وحدت بودند.

وی ادامه داد: ایشان همه ما را به عهد اخوت و برادری فراخواندند و همه ما از خدمات ارزشمند و زحمات و اقدامات گرانقدر وی تشکر و قدردانی می‌کنیم.

خطیب جمعه ایرانشهر ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم به نماینده جدید ولی فقیه در استان بیان کرد: همانطور که فرزند وار گوش به فرمان آیت الله سلیمانی بودیم، من بعد نیز در کنار حجت الاسلام محامی گوش به فرمان شان هستیم و مطابق زظیفه از اقدامات ایشان حمایت کامل خواهیم کرد.
 
آیت الله سلیمانی نگاهی بلند به اقوام بلوچ و سیستانی داشت

امینی فرد رییس مجمع نمایندگان استان نیز با بیان اینکه نگاه جامع آیت الله سلیمانی نشات گرفته از بلند نظری مقام معظم رهبری بود اظهار داشت: ایشان نقش 18 ساله خود را در به خوبی ایفا کرده و نگاه پدرانه ای که به اقوام و مرزداران استان داشت.

وی گفت: نگاه آیت الله سلیمانی به قوم اصیل بلوچ و سیستانی و تعامل ایشان با نخبگان استان در کنار ارتباط صمیمی با مردم بسیار پسندیده بود.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم سیستان و بلوچستان به دفعات مختلف ولایت مداری و همراهی و همگامی خود با نظام را اعلام کرده اند و همچنان نیز بر عهد خود هستند، بیان کرد: قوم فارس و بلوچ همچون گذشته با اقتدار حامی این نظام بوده و علیرغم وجود سختی ها و مسائل اقتصادی همواره در راستای اهداف بلند انقلاب اسلامی همراه و پشتیبان هستند.

وی ابراز امیدواری کرد تا ارتباطات آیت الله سلیمانی پس از این با استان قطع نشود و پیگیر مسائل مردم سیستان و بلوچستان باشند.
 
انتهای پیام/
 
کد مطلب: 423132
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *