جمعه ۲ آذر ۱۳۹۷ ۱۳:۴۹
۰
در خطبه های نماز جمعه این هفته ایرانشهر مطرح شد؛

هرجا تفکر بسیجی حاکم بوده پیشرفت داشتیم/تدبیر و امید به عمل است نه به حرف

امام جمعه ایرانشهر: هرجا روحیه بسیجی حاکم بوده، پیشرفت داشتیم و هرجا که روحیه لیبرالی غربگرا بوده دچار پسرفت شده ایم.
هرجا تفکر بسیجی حاکم بوده پیشرفت داشتیم/تدبیر و امید به عمل است نه به حرف
به گزارش پهره؛ حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ایرانشهر ضمن تبریک به مناسبت هفته وحدت و هفته بسیج گفت:در سبک زندگی اسلامی اصل بر کنار گذاشتن اختلافات و وحدت بیشتر در بین تمامی اقوام و مذاهب است.
ابطحی گفت: یکی از موضوعاتی که باید بزرگان منطقه تدبیر کنند این است که با پادرمیانی اختلافات بین اشخاص و خانواده ها را رفع کنند تا مبادا به جاهای باریک کشیده شود. از امام صادق نقل شده که اهل شیعه و اهل تسنن در یک صف با یکدیگر به نماز بایستند.
امام جمعه ایرانشهر اظهار داشت:انسان مسلمان باید از دشمنان خدا تبری بجوید زیرا لازمه زندگی ایمانی همین است.امروز راس هرم دشمنان خدا و اسلام، امریکا و اسرائیل هستند که باید از آنها دوری شود.
آیت الله ابطحی ادامه داد: انسان مسلمان حتی از نظر ظاهر نباید خودش را شبیه کفار قرار دهد زیرا دشمن در ابتدا با هجوم به فرهنگ کشورها و ترویج فرهنگ خودشان زمینه را برای نابودی کشورها فراهم میکنند.
امام جمعه ایرانشهر با توجه به هفته بسیج گفت: امروز در آمادگی دفاعی به سطحی رسیده ایم که نه تنها از دشمن نمیترسیم بلکه دشمن از ما وحشت دارد و هدف ایجاد بسیج بیست میلیونی توسط امام راحل نیز همین بود.
حجت الاسلام ابطحی گفت: خوشبختانه امروز این درخت تناور بسیج فقط مختص ایران نیست و از شاخ و برگش تمام منطقه مثل سوریه و عراق و لبنان و ... سود میبرند و تدبیر نظام اسلامی و بسیج این بود که ما در عراق و سوریه و لبنان بجنگیم وگرنه باید در خاک ایران به جنگ با دشمن میرفتیم.
امام جمعه ایرانشهر اظهار داشت: بسیج و جوانان بسیجی با تدبیر فرمانده کل قوا در تمام زمینه های علمی ، فرهنگی و ... پیشتازند به طوری که امروز دشمن ازین همه پیشرفت بسیج انگشت به دهان مانده است.این یعنی امید بخشیدن به جامعه زیرا تدبیر و امید به ادعا نیست و به عمل است.
وی گفت: حضرت امام خمینی (ره) بسیجیان را لشگر مخلص خدا دانست و آنها را انسانهایی پاک، وارسته و آماده به خدمت توصیف کرد که هرجا نیاز باشد جانشان را در راه اسلام فدا میکنند. هرجا روحیه بسیجی حاکم بوده، پیشرفت داشتیم و هرجا که روحیه لیبرالی غربگرا بوده دچار پسرفت شده ایم.
فرمانده سپاه شهرستان ایرانشهر نیز با تبریک ولادت پیامبر اعظم(ص) و هفته وحدت و هفته بسیج،گفت: از ابتدای انقلاب در بحث تجهیزات نظامی تحریم بودیم اما با تفکر بسیجی امروز ما حرف اول منطقه را در این مورد میزنیم.
سرهنگ حسین پودینه با تشریح عملکرد بسیجیان در سالهای گذشته و امسال گفت:در مجموع بیش از یک میلیون و پانصد گشت و ایست و بازرسی داشته ایم و در طرح های اشتغالزایی بیش از دوهزار و پانصد طرح اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی توسط بسیجیان انجام شد.
پودینه گفت: دو هزار و چهارصد و نو و نه مورد برنامه های فرهنگی و یادواره شهدا و بیش از سیزده هزار و پانصد نفر ویزیت رایگان در سطح منطقه توسط بسیجیان انجام شده و علاوه بر این سپاه همیشه در طرح های ملی حضور مستمر داشته است.





گفتنی است مردم و نمازگزاران شهرستان ایرانشهر با محکوم کردن جنایات رژیم جنایتکار آل سعود و کشتار بیرحمانه زنان و کودکان و مردم بی دفاع یمن با راهپیمایی، خشم و انزجار خود را نشان داده و خواستار پیگیری مجامع بین المللی شدند.
انتهای پیام//
کد مطلب: 422736
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *