جمعه ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ ۱۵:۰۱
۰
خطیب توانمند نماز جمعه ایرانشهر:

برخورد انقلابی با نور چشمی ها لازمه حمایت از تولید داخلی

امام جمعه ایرانشهر گفت: مدیریت انقلابی عامل سربلندی و موفقیت در کشور است و مسئولین باید شرایط تولید داخلی را فراهم کنند.
برخورد انقلابی با نور چشمی ها لازمه حمایت از تولید داخلی
به گزارش پهره، حضرت حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در خطبه های نماز جمعه با تبریک اعیاد شعبانیه، میلاد حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار و علمدار کربلا حضرت ابالفضل العباس(ع) و گرامی داشت روز پاسدار گفت: حقیقت آن است که جانبازان ما شهدای زنده و خانواده آنها مظهر صابرین هستندکه همواره درد و مشقت فراوان را تحمل می کنند و این عزیزان راه اهل بیت(ع) به ویژه قمر بنی هاشم (ع) را انتخاب کردند و وظیفه همه مردم رعایت و حفظ حرمت آنها است.

امام جمعه ایرانشهر با اشاره به سالروز شکست آمریکا در طبس افزود: آمریکا ماه ها طرح و برنامه ریزی و تمرین نظامی کرد تا گروگان هایی را که توسط دانشجویان در حمله به سفارت آمریکا دستگیر شده بودند، آزاد کنند اما نصرت الهی آنها را ناکام گذاشت و همه دنیا فهمیدند که دست عنایت خداوند همواره بر سر انقلاب و نظام است.

حجت الاسلام ابطحی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با وزیر و کارکنان وزارت اطلاعات تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار بر انقلابی ماندن و بودن تاکید کرد و علت آن این است که هر زمان در کشور با موفقیت و سربلندی روبرو شدیم، دلیل آن مدیریت انقلابی و هر زمان شکست و ضعف به وجود آمده دلیل آن عدم مدیریت انقلابی بوده است.

وی با تاکید بر مقابله با فساد و اشرافی گری اظهار داشت: نورچشمی ها باعث بیکاری جوانان، کارگران و تعطیلی تولید داخلی هستند و باید با این افراد انقلابی برخورد کرد.

امام جمعه ایرانشهر ابراز کرد: مردم باید استفاده از کالای خارجی را کاهش و استفاده از کالای ایرانی را یک افتخار برای خود بدانند و مسئولین باید شرایط حمایت از تولید داخلی را فراهم کنند تا تولید داخلی رونق و از واردات بی رویه جلوگیری شود.
 
کد مطلب: 422221