سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ۱۳:۱۶
۰
در سی و هشتمین جشن پیروزی انقلاب در ایرانشهر مطرح شد؛

دنیا در آرزوی دستیابی به اقتدار انقلاب اسلامی ایران است/قبل از انقلاب چیزی جز سرافکندگی عاید ایران نبود

مردم ومسئولین شهرستان ایرانشهر با حضور در آیین گرامیداشت سی و هشتمین جشن پیروزی انقلاب؛ موقعیت افتخار آمیز ایران اسلامی را ثمره خون شهدا و رهبری فرزانه انقلاب عنوان کردند.
دنیا در آرزوی دستیابی به اقتدار انقلاب اسلامی ایران است/قبل از انقلاب چیزی جز سرافکندگی عاید ایران نبود
دنیا در آرزوی دستیابی به اقتدار انقلاب اسلامی ایران است/قبل از انقلاب چیزی جز سرافکندگی عاید ایران نبود
 به گزارش پایگاه خبری پهره؛ صبح امروز در سی و هشتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بعد از عطرافشانی مزار شهدای گمنام توسط مردم و مسئولین؛ گلبانگ انقلاب همزمان با لحظه ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به میهن همراه با سراسر کشور در مدارس شهرستان ایرانشهر نیز طنین انداز شد.
نکته جالب این مراسم همخوانی سرود (نام جاوید ای وطن) توسط هزار و 357 دانش آموز دختر پایه متوسطه اول و دوم ایرانشهر در این مراسم بود.
در ادامه امام جمعه شهرستان ایرانشهر ضمن تبریک این ایام خجسته به همه ملت انقلابی ایران خصوصا دانش آموزان نسل جوان گفت: ایستادگی و پشتیبانی بدون قید و شرط مردم از امام راحل زمینه پایه گذاری حکومت اسلامی ایران شد.
 
حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی افزود: بعد از پیروزی انقلاب و ایستادگی همه جانبه مردم در حمایت از مقام معظم رهبری و ارزش های ملی و میهنی در عصر حاضر؛ امروز شاهدیم که سایر کشورها در حسرت دستیابی به اقتداری ملی همچون ایران اسلامی هستند.
وی افزود: بسیج و اتحاد آحاد جامعه در عرصه های مختلف از گذشته تا کنون به عنوان یک الگو برای سایر بلاد اسلامی محسوب می شود که به عینه شاهد ترویج این بینش در برخی از ملت های مسلمان هستیم.
فرماندار شهرستان ایرانشهر هم در ادامه اظهار کرد: دستاوردهای بی بدیل انقلاب اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست.
نبی بخش داودی افزود: امام راحل و مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف از گذشته تاکنون با بینش و بصیرتی که به چشمه معرفت الهی وصل می باشد توانسته اند جلوی شیطنت های شرق و غرب بایستند و این رمز ماندگاری اقتدار ایران در دنیا است.
وی ادامه داد: قبل از انقلاب جزء شرم و سرافکندگی چیزی عاید ایران نمی شد اما بعد از انقلاب در تمامی زمینه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و علمی در دنیا زبانزد دوست و دشمن هستیم و همه اینها به برکت خون شهدایی است که بی هیچ چشمداشتی برای عزت ایران اسلامی جان خود را نثار کرده اند و وظیفه خود می دانیم که این نعمت ها را به درستی پاس داریم.
داودی ادامه داد: شاید اختلاف سلیقه در بین اقشار و سیاستمداران وجود داشته باشد که البته این هم از امتیازات هر جامعه پویایی است اما دشمن بداند هیچ چیز نخواهد توانست عشق و اتحاد امت ایران را در حمایت از مقام معظم رهبری کم نماید و چه بسا روز به روز بر این ارادت افزوده خواهد شد.
فرمانده سپاه ایرانشهر همچنین در مراسم جشن پیروزی انقلاب بیان داشت: رزمندگان و ایثارگران جز افتخارات برجسته ایران اسلامی است.
سرهنگ محمد علی میری ادامه داد: شهرستان ایرانشهر افتخار داشته است 146 شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران نماید که پیشنهاد می کنم با همکاری آموزش و پرورش شهرستان هر مدرسه زندگی نامه و وصیتنامه هر یک از این عزیزان را جمع آوری نموده تا به عنوان کتاب در سال آینده از آن رونمایی به عمل آید.
انتهای پیام/
کد مطلب: 4090
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *