چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ۰۹:۴۸
۰
همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجرانقلاب اسلامی؛

افتتاح چندین طرح و پروژه عمرانی در ایرانشهر

همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر چندین پروژه شهری و روستایی در ایرانشهر به بهره برداری رسید.
افتتاح چندین طرح و پروژه عمرانی در ایرانشهر
افتتاح چندین طرح و پروژه عمرانی در ایرانشهر
به گزارش پهره؛ همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر چندین طرح و پروژه با حضور فرماندار، ائمه‌ جمعه و جماعات، مدیران دوایر و نهادهای سطح شهرستان و همراهی روحانیون، مقامات محلی، معتمدین و ریش‌سفیدان و اقشار مردم افتتاح گردید.
پروژه های افتتاح شده در این روز عبارتند از؛
-افتتاح سامانه‌ «الکترولیز نمک طعام» در مخازن دو هزار مترمکعبی در «نایگون» که با حضور مدیرعامل آبفای روستاییِ استان به بهره‌برداری رسید.
این پروژه که با اعتباری بالغ بر ۵۸۰ میلیون تومان اجرا گردید؛ سه هزار و 790خانوار را در ۳۹ روستا از نعمت آب شرب بهداشتی برخوردار خواهد کرد.
 

 
-بهره‌برداری رسمی از زیرسازی آسفالت محور بغدانیه - سوراپ - کورکلکلیان که با صرف هزینه‌ای برابر با ۱۲۵ میلیون تومان اجرا گردید.
 -بهره‌برداری از شبکه‌ آب شرب «روستای کتوکان» با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و پنج میلیون تومان که تعداد ۱۴۹ خانوار را تحت پوشش آب شرب بهداشتی قرار خواهد داد.
-افتتاح طرح واحد پرورش طیور نیمچه گوشتی در روستای کتوکان.
-افتتاح مدرسه سه کلاسه سایگان با اعتبار ۲۱۴ میلیون تومان.
 

 
-افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵، بین‌جاده‌ای از مصوبات برنامه‌ی پنجم توسعه در «دشت سایگان» واقع در محور ایرانشهر به ایرندگان با اعتبار ۲۸۰ میلیون تومان و با اختصاص یک دستگاه آمبولانس مجهز به آخرین تجهیزات پزشکی و امکانات پیشرفته‌ی ارتباطی.
-بهره‌برداری از ساختمان مرکزی اورژانس ۱۱۵ دامن با اختصاص ۸۰ میلیون تومان اعتبار در محور اصلی ایرانشهر به خاش.
-برق رسانی به 70 منزل مسکونی در مجتمع مسکن مهر و بهره‌برداریِ هم‌زمان از دیگر پروژه‌های برق‌رسانی در «هفت روستا»؛ به علاوه‌ی «ده پروژه»ی دیگر شاملِ اصلاح و ترمیم شبکه، اصلاحِ اُفت ولتاژ و طرح‌های توسعه‌ی روستایی.
کد مطلب: 356
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *