شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ ۱۰:۰۸
۰

مولوی کریم‌زایی: در جمهوری اسلامی همه برابرند

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در جنوب استان سیستان و بلوچستان با تقدیر از دادستان زاهدان به سبب احضار مداحی که در ایام محرم تندروی کرده بود، گفت: به این می گویند حکومت اسلامی که در آن همه باهم برابر هستند.
مولوی کریم‌زایی: در جمهوری اسلامی همه برابرند
مولوی کریم‌زایی: در جمهوری اسلامی همه برابرند
مولوی عبدالصمد کریم زایی در خطبه های نماز جمعه این هفته اهل سنت ایرانشهر با اشاره به خدمات ارزنده نظام در بخش های مختلف بر قدردانی از این نظام تاکید کرد و اظهار داشت: آفرین بر جمهوری اسلامی ایران که در راستای فرمایشات پیامبر اسلام(ص) حرکت می کند.
وی تصریح کرد: گسترش فعالیت های دینی و فرهنگی از برکات انقلاب اسلامی است بطوریکه پیش از پیروزی انقلاب در سراسر این شهرستان تنها پنج مسجد وجود داشت اما اکنون این تعداد به 145 مسجد افزایش یافته است.

مولوی کریم زایی در بخش دیگری از خطبه ها خشکسالی چند ساله در منطقه را نشات گرفته از اعمال و کردار مردم دانست و افزود: وقتی ما نسبت به دستورات خداوند و پیامبر(ص) کوتاهی کنیم چگونه انتظار داریم خداوند رحمت خود را برما جاری کند.
وی ادامه داد: برخی از روستاها آب آشامیدنی ندارند و بوسیله تانکر برای آنان آبرسانی می شود باید قدر نعمت های الهی را دانست و از اسراف در مصرف آب پرهیز کرد.
انتهای پیام/
کد مطلب: 2848
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *