يکشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۳۵
۰
کارشناس اعزامی از قم؛

ظهور امام مهدی(عج) برابر با اجرای عدل کامل الهی خواهد بود

کارشناس اعزامی از قم گفت: با ظهور امام مهدی(عج) عدالت های وعده داده شده خدا؛ کامل اجرا خواهد شد.
ظهور امام مهدی(عج) برابر با اجرای عدل کامل الهی خواهد بود
ظهور امام مهدی(عج) برابر با اجرای عدل کامل الهی خواهد بود
به گزارش پهره؛ حجت الاسلام علی صالحی در مراسم جشن میلاد حضرت امام زمان (عج) در مهدیه ایرانشهر بیان داشت: شیعه و سنی در انتظار ظهور مهدی موعود (عج) به سر می برند.
وی گفت: بیش از 250 کتب از تألیفات اهل سنت به مسئله مهدویت و ظهور ایشان اختصاص دارد.
استاد دانشگاه قم دولت مهدوی را آخرین دولت آسمانی نام برد و بیان داشت: به طور قطع با ظهور منجی عالم بشریت تمام عدالت های وعده داده شده خدا از روز اول خلقت تا آخرین روزهای دنیا به دست مهدی موعود به اجرا در خواهد آمد.
حجت الاسلام صالحی ادامه داد: ظلم و ستم علت اصلی عدم ظهور نیست بلکه عدم سرباز کافی مانع اصلی ظهور حضرت حجت (ع) می باشد بنابراین باید حکومت الهی تشکیل، تا یار و سرباز کافی تربیت شوند.
وی افزود:  برگزاری مراسمات نیمه شعبان و میلاد امام زمان (عج) فرصتی مغتنم جهت شناخت آن حضرت می باشد تا از این طریق به آگاهی لازم جهت تبدیل به سرباز امام زمان شدن دست یافت.
حجت الاسلام صالحی توبه، استغفار و خواندن نمازهای وارده در ایام نیمه شعبان را از اعمال خاصه این ایام برشمرد و بیان داشت: مهم‌ترین وظیفه و با فضیلت‌ترین اعمال انتظار فرج برای آن حضرت است که توجه به روایت شریف "افضل الاعمال انتظار فرج" نشان می‌دهد که انتظار فرج تا چه حد فضیلت دارد.
انتهای پیام/ 3339
کد مطلب: 943
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *