جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ ۱۳:۵۵
۰
خطیب نماز جمعه ایرانشهر:

پیچیده شدن طومار فتنه گران با بصیرت و حمایت مردم از ولایت و نظام اسلامی

امام جمعه ایرانشهر گفت: مردم ایران در سال 88 با بصیرت و حمایت از نظام اسلامی و ولایت طومار فتنه گران را در پیچیده و دشمنان را ناامید کردند.
نماز جمعه
نماز جمعه
 به گزارش پهره، حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در خطبه های نماز این هفته گفت: یاد مرگ و اینکه پرونده اعمال انسان روزی بسته خواهد شد، باعث کم شدن دلبستگی به دنیا و زمینه ساز باتقوا شدن او است.
امام جمعه ایرانشهر بااشاره به 9دی سالروز حماسه مردمی در سال 88 که روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نام دارد، افزود: 9دی یکی از ایام الله تاریخی است که مردم با حضور، بصیرت و حمایت از نظام اسلامی و ولایت، طومار فتنه گران را در هم پیچیدند و دشمنان را نامید کردند.
وی تصریح کرد: فتنه یک ماهیت دارد که فضا را مه آلود می کند و انسانی که بصیرت دارد می توان درست را از غلط، دوست از دشمن، راه را از دره تشخیص دهد و بصیرت مثل یک چراغ مه شکن عمل کرده و بی بصیرتی برای انسان یک مرض و بیماری است.
حجت الاسلام ابطحی ابراز داشت: به فرمایش حضرت علی (ع) انسان اهل صبر و بصیرت می تواند علم هدایت، استقامت و حمایت از دین خدا را به دوش بکشد و امروز راه مقابله با فتنه افزایش بصیرت و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان است.
امام جمعه ایرانشهر تاکید کرد: ناامید کردن مردم از نظام و اتهام زدن به برخی مسئولین در داخل کشور توسط برخی افراد جاهل و نادان همانند کار دشمن است و این افراد فاقد تقوا و پیاده نظام دشمن هستند و شکی نیست روزی خواهد آمد که در مقابل نظام ایستادگی کنند.
وی با تبریک میلاد حضرت عیسی(ع) ادامه داد: مسیحیت فعلی با دین و اهداف حضرت عیسی(ع) آن پیامبرخدا که مظهر رحمت، مبارزه با طاغوت و بی تفاوت نسبت به دنیا بود، هیچ شباهتی ندارد و مسیحیت امروز پر از خشونت و ظلم است.
انتهای پیام/م.ف
کد مطلب: 5805
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *