پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ۰۸:۲۵
۰
دعوت علمای تشییع و تسنن ایرانشهر برای حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان:

۱۳ آبان مردم جواب دندان شکنی به یاوه گویی ترامپ می دهند/حضور مردم در راهپیمایی باعث ضعف و ناتوانی دشمن می شود

ائمه جمعه تشییع و تسنن ایرانشهر ضمن دعوت مردم برای شرکت در راهپیمایی 13 آبان، حضور مردم در راهپیمایی را جواب دندان شکنی به یاوه گویی ترامپ و عامل ضعف و ناتوانی دشمنان بیان کردند.
13 آبان
13 آبان
حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در گفت و گو با خبرنگار پهره، ضمن دعوت آحاد مردم به حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان، اظهار داشت: شعار مرگ بر آمریکا که هر سال از زبان دانش آموزان و اقشار مختلف مردم شنیده می شود، امسال واجب تراست تا ملت ما با همت بیشتری دراین راهپیمایی باشکوه حضور داشته باشند تا پاسخ دندان شکنی به صحبت های ترامپ بدهند و آمریکا هرگزاحساس نکند که جمهوری اسلامی ایران از روی ضعف و ناتوانی پای میز مذاکرات آمده است.
وی گفت : بینش و بصیرت مردم ما بسیار بالا بوده و خودشان خودجوش در راهپیمایی حضور پیدا می کنند  تا به دشمنان ثابت شود هر سال کوبنده تر از سال قبل آماده مبارزه با استکبار جهانی هستند و به تمام سخنان و اراجیف آنها پاسخی محکم و قاطع را می دهند.
امام جمعه ایرانشهر افزود: دشمنان قسم خورده انقلاب امسال هم خواهند دید که جمهوری اسلامی ایران درباره مواضع اصولی خود درباره مبارزه با استکبار سرسوزنی عقب نشینی نخواهد کرد و از اصول کلی انقلاب که همیشه سرلوحه کار ما در این چهل سال بوده، دفاع از فلسطین، مبارزه با استکبار به ویژه آمریکا جنایتکار، دفاع از مستضعفین جهان، مبارزه با گروهک های تکفیری و تروریستی است و با قوت ادامه خواهد داشت.
مولوی عبدالصمد  دامنی در گفت وگو با خبرنگار پهره، ضمن دعوت مردم برای حضور در راهپیمایی 13 آبان، اظهار داشت : روز  13 آبان یکی از روز های تاریخی و به یاد ماندنی مردم ما و یادآور فداکاری بزرگ انقلابیون برای مبارزه با استکبار جهانی است که هرگز از اذهان عمومی ملت ایران فراموش نخواهد شد و مردم با حضور پرشور در این روز یاد  و خاطره آن دلاور مردان را گرامی خواهند داشت.
وی افزود: آمریکا همیشه سعی در ایجاد اختلاف و جدایی در بین ملت ما و ناامید کردن آنها از انقلاب را دارد اما حضور پرشور و باشکوه مردم در راهپیمایی 13 آبان وحدت و همدلی مردم را ثابت خواهد کرد و باردیگر آگاه می شوند که هر چه برعلیه جمهوری اسلامی ایران توطئه بکنند خنثی و به سمت خودشان بازمی گردد.
مولوی کریمزایی در گفت و گو با خبرنگار پهره، حضور در راهپیمایی را وظیفه همه اقشار مردم بیان کرد و اظهار داشت: روز 13 آبان یکی از روزهایی که بیاد ماندنی انقلاب ما می باشد و وظیفه همه اقشار به ویژه دانش آموزان و دانشجویان حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان بوده تا استکبار جهانی آگاه باشد که همیشه ملت ایران بیدار و پایبند به اصول انقلاب است.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر حضور پرشور مردم در راهپیمایی را باعث ضعف دشمن دانست و افزود: هر چقدر حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان پرشورتر و باشکوه تر باشد ضعف و ناتوانی استکبار به ویژه آمریکا را که همیشه دربرابر جمهوری اسلامی ایران قدعلم کرده، به همراه خواهد داشت و این حضور تاثیر بسزایی در دشمنان دارد.
کد مطلب: 5692
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *