جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ۰۹:۱۲
۰
نماینده مردم شهرستان ایرانشهر؛

تحریم ایران نشانه‌ خوی امپریالیستی آمریکاست

نماینده شهرستان ایرانشهر گفت: تحریم های آمریکا علیه ایران نشانه ای از خوی امپریالیستی آمریکاست.
تحریم ایران نشانه‌ خوی امپریالیستی آمریکاست
تحریم ایران نشانه‌ خوی امپریالیستی آمریکاست
محمد نعیم امینی فرد  در خصوص تصویب تحریم های جدید در سنای آمریکا علیه ایران در گفت و گو با خبرنگار پهره اظهار کرد: این اقدام نقض آشکار روح برجام است  هر چند که این تعهدشکنی آمریکا دور از انتظار نبود.
وی با تأکيد بر ضرورت واکنش شدید وزارت خارجه ایران در برابر این اقدام سنای آمریکا گفت: دستگاه های دیپلماسی ما کارکشتگی خود را در موقعیت های مختلف اثبات کرده است و یقین بدانید این اقدام از سوی مجلس نیز بی پاسخ نخواهد ماند.
نماینده ایرانشهر با اشاره به این نکته که این دست تحریم ها خللی در عزم ملت ایران برای دستیابی به توانمندی های دفاعی ایجاد نخواهد کرد افزود: می طلبد مردم و مسئولین با هر تفکر سیاسی ذیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تفاهم ملی بیش از پیش همبستگی خود در برابر این گونه تحریم ها اثبات کنند.
گفتنی است؛ طرح جامع تحریم‌های ایران و روسیه در مجلس سنای آمریکا تصویب شد.این طرح با اکثریت قاطع آراء تصویب شد و سناتور سندرز به آن رأی منفی داد. این طرح با ۹۸ رأی موافق در مقابل ۲ رأی مخالف به تصویب رسید و برای تبدیل به قانون شدن نیازمند تصویب مجلس نمایندگان آمریکا است.
نمایندگان سنا مدعی هستند که قدرت دفاعی و موشک های بالستیک ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تهدید به شمار می رود و به همین بهانه می خواهند دارایی های ایران را بلوکه و تعدادی از افراد حقیقی و حقوقی را تحریم کنند. البته آنها برای اعمال این تحریم های ظالمانه بهانه های واهی و مضحک دیگری را همچون حمایت تهران از تروریسم و نقض حقوق بشر مطرح کرده اند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 5090
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *