يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ۱۶:۵۰
۰
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

ستاد دیه منسجم کننده روح تعاون در کمک به همنوعان است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: روحیه تعاون در گذشته منسجم، هماهنگ و همسو نبود اما امروز به برکت ستاد دیه روح تعاون، کمک به همنوعان و نیازمندان منسجم شده است.
ستاد دیه منسجم کننده روح تعاون در کمک به همنوعان است
ستاد دیه منسجم کننده روح تعاون در کمک به همنوعان است
به گزارش پهره؛ به نقل از ایرنا؛ آیت الله عباسعلی سلیمانی شنبه شب در جشن گلریزان که به منظور آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد سیستان و بلوچستان با حضور معاون ستاد دیه کشور، معاون استاندار، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان و مسئولان استانی در زاهدان برگزار شد اظهار داشت: ستاد دیه به دنبال تعاون برمبنای تقواست به طوری که از زمان راه اندازی تاکنون ثمرات مطلوب آن در جامعه قابل مشاهده بوده است.
امام جمعه زاهدان گفت: مشکلات به عنوان جزو جدا نشدنی جامعه اجتماعی انواع مختلفی دارد به طوری که برخی مشکلات توسط فرد قابل برطرف شدن و برخی دیگر جز با روحیه تعاون که مورد تاکید قرآن کریم است قابل حل نیست.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: اگر روحیه همدلی، تعاون و دستگیری در جامعه نباشد آن جامعه دیگر جامعه انسانی نیست.
عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: روحیه تعاون در جامعه باید به حدی برسد که افراد مشکلات دیگران را بر خود مقدم بدانند.
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان و عضو ستاد دیه استان نیز در این مراسم گفت: 122 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان از ابتدای سال 95 تا پایان اردیبهشت ماه امسال با کمک ستاد دیه آزاد شدند که از این تعداد 2 نفر بانوان بودند.
حجت السلام ابراهیم حمیدی افزود: هم اینک 79 زندانی جرائم غیرعمد در زندان های سیستان و بلوچستان بسر می برند که بدهی آنان 71 میلیارد و 870 میلیون ریال است.
وی ادامه داد: امسال با توجه به درخواست های مردمی قصد داریم با برپایی 24 جشن گلریزان در سراسر سیستان و بلوچستان با کمک مردم خیر و نوع دوست زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان را فراهم کنیم.
 
 
انتهای پیام /
کد مطلب: 5012
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *