يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۰۷:۰۶
۰

برخی از کاندیداها در مناظرات مجموعه ارزش‌های نظام را به حراج گذاشتند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برخی از کاندیداها در مناظرات مجموعه ارزش‌های نظام را به حراج گذاشتند
برخی از کاندیداها در مناظرات مجموعه ارزش‌های نظام را به حراج گذاشتند
برخی از کاندیداها در مناظرات مجموعه ارزش‌های نظام را به حراج گذاشتند
به گزارش پهره به نقل از خبرگزاری فارس از زاهدان، عصر امروز سمینار فرمانداران سیستان و بلوچستان با حضور مسؤولان در استانداری برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار کرد: هیچ انتخاباتی با پیش زمینه این دوره مشاهده نشد پیش زمینه‌ای که اذهان جامعه را مشوش کرد به جای اینکه آرامش بیاورد و ضریب شناخت را بالا ببرد حس بدین و بدگمانی را نسبت به کارگزاران نظام تقویت کرد.
وی ادامه داد: با این مناظرها برخی از کاندیداها مجموعه ارزش‌های نظام را به حراج گذاشتند و این موضوع به جامعه القا شده است که فردی را که برای نظام دل داده باشد را باید با چراغ فانوس پیدا کرد.
سلیمانی بیان کرد: بهتر بود چند سوال مهم را مطرح و بعد این کاندیداها را می‌نشاندند جدا جدا دیدگاه‌های آنها را پخش می‌کردند نه اینگونه که آنها را با یکدیگر رو در رو قرار دهند.
امام جمعه زاهدان گفت: مواردی که در این مناظرها مطرح شد بر باورها و اذهان جامعه تاثیر می‌گذارد و باید مسؤولان دست اندرکار برگزاری انتخابات با عملکردی بسیار خوب، و نظارت دقیق باشد تا هیچگونه شائبه‌ای وجود نداشته باشد.
وی افزود: باید بسیار با ظرافت و دقت حرکت کنید تا ذهنیت‌هایی که می‌شد مثبت شکل داده شود، حالا که منفی شکل داده شده در نوع نگاه شما تاثیرگذار نباشد.
سلیمانی گفت: خداوند به برگزار کنندگان انتخابات قوت دهد که انتخابات را در استان به این پهناوری برگزار می‌کنند.
وی با بیان اینکه در قرآن آیه‌های فراوان داریم که باید امانت را  به اهلش سپرد، افزود: جایگاه شما یک امانت سنگین است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اضافه کرد: باید تمام تلاش بر حفظ وحدت ملی باشد چراکه تاکید رهبری هم بر این موضوع است.
انتهای پیام
کد مطلب: 4776
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *