شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ ۰۸:۰۵
۰
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان:

مردم سیستان و بلوچستان از گروهک‌های تروریستی بیزار هستند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: لایه‌های اجتماعی در استان از همه گروهک‌ها با هر شعاری بیزار هستند، و این تکلیف ما مسئولان را برای خدمتگزاری به مردم را بیشتر می‌کند.
مردم سیستان و بلوچستان از گروهک‌های تروریستی بیزار هستند
به گزارش پایگاه خبری پهره به نقل از روابط‌عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، رضا شریفی در نشست ستاد انتخابات استان که به‌صورت ویدئوکنفرانس در محل فرمانداری شهرستان کنارک برگزار شد، بیان کرد: باید در همه حوزه‌ها سلامت انتخابات و صیانت از رای مردم را رعایت کنیم تا اعتماد به مسئولان برگزاری انتخابات از بین نرود چرا که ما حافظ رای مردم هستیم.
 
 وی افزود: سلامت و حضور باشکوه مردم در انتخابات بسیار مهم است و بایستی حتماً مراقب کنش و واکنش خودمان نسبت به کاندیداها باشیم؛ بنابراین نباید مظنون به حمایت از کاندیدای خاصی باشیم و باید زمینه را برای رقابت سالم فراهم کنیم.
 
معاون استاندار ادامه داد: مردم بهترین ناظران هستند و قضاوت می‌کنند، نباید اجازه بدهیم که کنشگری و رفت‌وآمدها و گفتار ما شائبه جانب‌داری ایجاد کند.
 
 شریفی با بیان اینکه در حوزه مشارکت در انتخابات استان ما همواره زبانزد بوده است، با اشاره به حادثه تروریستی در راسک، افزود: مردم راسک از این حادثه نگران‌تر و متأثرتر از دیگران بودند، بیانیه دادند و این حادثه را محکوم کردند.
 
 رئیس ستاد انتخابات استان بیان کرد: حتماً فرمانداران و همکارانشان در حوزه انتخابیه استمرار آموزش و توجیه زیرمجموعه و رصد مسائل مربوط به انتخابات را همچنان در اولویت قرار دهند.
 
 معاون سیاسی و اجتماعی استاندار افزود: مسئله‌ای مهم‌تر از انتخابات در کشور تا پایان سال نداریم، سیستان و بلوچستان در سنوات گذشته در انتخابات پیشتاز بوده امسال هم ظرفیت لازم را داریم زیرساخت‌ها هم برای اجرای فرایند انتخابات گسترده و باشکوه فراهم است.
 
 وی تصریح کرد: مردم اگر از ما صداقت و روحیه خدمت ببینند با تمام کمبودها کنار ما هستند، و از شمال تا جنوب کشور این را ثابت کرده‌اند.
 
 این مقام مسئول اضافه کرد: هیچ نگرانی در زمینه مشارکت و امنیت انتخابات نداریم؛ اما دشمن حتماً تلاش خواهد کرد خلل ایجاد کند که باید توجه لازم را داشته باشیم.
 
 وی ادامه داد: یکی از دلایل اتفاق تروریستی راسک این بود که اسرائیلی‌ها حواس دنیا را از جنایات خود در غزه پرت کنند، آنها در حوزه جنگ روانی و فضای سایبری صاحب‌سبک هستند و تلاش می‌کنند حواس‌ها را پرت کنند.
 
 شریفی گفت: دلیل دیگر این اتفاق در دهه فاطمیه، ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی بود، از دهه ۸۰ تاکنون هرگاه قطار توسعه استان سرعت گرفت؛ یک اتفاق ناامنی رخ داد چرا که دشمن توسعه این استان را نمی‌خواهد.
 
 وی تأکید کرد: بنا نیست با این رخدادها تمرکز امنیتی، سیاسی و اجتماعی ما مسئولان و مردم به هم بخورد، لایه‌های اجتماعی از همه گروهک‌ها با هر شعاری بیزار هستند، و این تکلیف ما را برای خدمتگزاری به مردم بیشتر می‌کند.
 
 معاون سیاسی و اجتماعی استاندار اظهار کرد: فرایند توسعه در سیستان و بلوچستان با شتاب پیش خواهد رفت، ما نباید در تله فریب دشمن گرفتار شده و درگیر خودمان شویم، لایه‌های اجتماعی این نکته را دریافته‌اند که اگر رفاه، عمران، جاده و آبادی می‌خواهیم امنیت لازم است.
 
 این مسئول افزود: هیچ اهل‌سنت و بلوچی راضی نیستند که ۱۱ نفر از مأمورانی که برای امنیتشان آمده‌اند، به این وضعیت جنایت‌کارانه ترور شوند.
 
 وی ادامه داد: موساد؛ میلیون‌ها دلار هزینه می‌کند که استان ما را درگیر مباحث قومی و مذهبی کند. اما ما از این مسائل عبور کرده و برای آبادی استان ید واحدیم، ما باید مصمم‌تر از قبل به‌صورت میدانی و جهادی برای آینده استان فعالیت کنیم.
 
 انتهای خبر/
کد مطلب: 431027
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *