دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ ۰۹:۳۳
۰
دبیر بیانیه گام دوم انقلاب شهرستان ایرانشهر:

جهاد تبیین، باید در دستور کار مدارس قرار گیرد

دبیر بیانیه گام دوم انقلاب شهرستان ایرانشهر گفت: آموزش و پرورش مهمترین نقش را در جهاد تبیین دارد.
جهاد تبیین، باید در دستور کار مدارس قرار گیرد





معصوم اربابی در گفتگو با خبرنگار پهره از اجرای مرحله دوم جهاد تبیین در سال ۱۴۰۲ در سطح مدارس شهرستان ایرانشهر خبر داد و بیان کرد: جهاد تبیین از دیدگاه مقام معظم رهبری به معنای انجام دادن کار علمی، پژوهش و همچنین حرف زدن و تبیین کردن برای مقابله با دشمن و از بین بردن وسوسه های شیطانی است.

وی افزود: موضوع جهاد تبیین باید براي کل دانش آموزان شهرستان ایرانشهر تشریح شود و این امر ضروری است. 

دبیر بیانیه گام دوم انقلاب شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: هدف از تشکل های جهاد تبیین معرفت دانش آموزان نسبت به آرمان‌های انقلاب و داشتن روحیه ولایت مداری، ولایت پذیری و کمک به سطح ارتقا و پیشرفت پر شتاب علمی جوانان است.

 وی اضافه کرد: در واقع در مسیرجهاد تبیین، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنیم.

اربابی خاطرنشان کرد: در حقیقت جهاد تبیین برای نسل آینده ساز و سرنوشت ساز کشور و مصون نگه داشتن آنان از هجمه های فرهنگی دشمنان و استکبار جهانی پیش از هر زمان دیگری نیازمند است.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین برای سال تحصیلی جدید برای اولیاء، دانش آموزان، ادارات سطح شهرستان ایرانشهر در حال برگزاری است،خاطرنشان کرد: با شروع سال تحصیلی نشست هایی در زمینه جهاد تبیین، سوادرسانه مختص اولیاء و دانش آموزان در دبستان برادران یزدان شناس برگزار شد. 

اربابی اضافه کرد: به اعتقاد بنده باید جامعه به سمتی برود که اگر شخصی سواد رسانه‌ای نداشته باشد به او به چشم بی‌سواد رسانه نگاه شود.

وی با اشاره به اینکه جایگاه سواد رسانه باید به گونه ای باشد که در زمره‌ مهمترین سرمایه‌های یک فرد به شمار برود، عنوان کرد: برای رسیدن به این جایگاه هنوز فاصله‌ زیادی داریم و یکی از راه‌های فرهنگ‌سازی در این حوزه اختصاص یک روز یا هفته به این بحث و نام‌گذاری آن به نام سواد رسانه‌ای است.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430757
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *