سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ ۰۹:۲۶
۰
سرپرست کلینیک وحدت ایرانشهر:

خدمات درمانی به ۶۳ هزار نفر در ده ماهه امسال ارائه شد

سرپرست کلینیک وحدت ایرانشهر گفت: روزانه به بیش از سیصد نفر از مراجعین این مرکز درمانی خدمات پزشکی ارائه می‌شود.
خدمات درمانی به ۶۳ هزار نفر در ده ماهه امسال ارائه شد



 




فرزانه پیک فلک در گفتگو با خبرنگار پهره با اشاره به خدمات رسانی در کلینیک ویژه تخصصی وحدت ایرانشهر بیان کرد: بیشترین مراجعه كننده به این مرکز درمانی به دلیل وسعت پراكندگی جغرافیایی این دانشگاه مربوط به این شهرستان است كه ماهانه جمعیت فراوانی را خدمات‌دهی می كند. 

وی افزود: کلنیک وحدت در شهرستان ایرانشهر در حوزه‌های تخصصی و فوق‌تخصصی چون ارتوپدی، پوست، جراحی، چشم، زنان، قلب‌وعروق، گوش و حلق بینی، مغز اعصاب و اتاق عمل سرپایی در دو نوبت صبح و عصر مشغول خدمت رسانی به شهروندان این منطقه است.
 
 پیک فلک با تأکید بر این که روزانه به بیش از سیصد نفر از مراجعین خدمات پزشکی و درمانی ارائه می‌شود، تصریح کرد: در این کلینیک در بخش‌های سونوگرافی، دندانپزشکی خدمات با تعرفه دولتی به مراجعین ارائه می کند.

وی با اشاره به اینکه در مدت ده ماهه ۶۳ هزار نفر به کلنیک تخصصی وحدت واقع در شهرستان ایرانشهر مراجعه و خدمات پزشکی و پاراکلینیکی دریافت کردند. 


سرپرست کلینیک وحدت ایرانشهر خاطرنشان کرد: هدف از تجهیز و راه‌اندازی این مرکز درمانی، ارائه خدمات به قشر کم درآمد، افزايش سهم دولت، کاهش پرداختي از جيب مردم و تسهيل خدمات به شهروندان در ارائه خدمات پزشکی و پاراکلینیکی است‌.

انتهای خبر/
کد مطلب: 430325
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *