شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ ۱۹:۳۴
۰
مدیر اداره برق:

بیش از یک هزار دستگاه چراغ روشنایی معابر در بمپور اصلاح و بهینه‌سازی شد

مدیر اداره برق بمپور گفت: یک هزار و ۷۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون در این منطقه اصلاح و بهینه سازی شد.
بیش از یک هزار دستگاه چراغ روشنایی معابر در بمپور اصلاح و بهینه‌سازی شد
 





  
اسلام نارویی در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: تعداد۷۰۰ عدد استارتر، ۲۵۰ دستگاه ترانس لامپ روشنایی، ۴۱۰ عدد جالامپی، ۹۰۰ دستگاه لامپ روشنایی، ۱۸۰ دستگاه فتوسل و ساعت نجومی، ده دستگاه کنتاکتور و ۱۳۰ متر  کابل ۱/۵در ۳ از جمله دیگر اقدامات مهم انجام شده این اداره در بخش احداث، اصلاح و توسعه شبکه روشنایی معابر این منطقه است.

وی افزود: این اقدامات با اعتباری بیش از ده میلیارد ریال انجام شده است.

مدیر اداره برق شهرستان بمپور با اشاره به اینکه یکی از مشکلات اصلی در حوزه خاموشی روشنایی معابر تخریب و سرقت تجهیزات شبکه برق بوده، تصریح کرد: این موضوع به گونه‌ای است که اکیپ‌های عملیاتی برق بخشی از زمان خود را به جای توسعه و احداث شبکه جدید، باید به اصلاح و احداث مجدد شبکه های سرقتی اختصاص دهند.

وی اضافه کرد: طبق قانون احداث و اجرای شبکه روشنایی معابر شهری بر عهده سازمان شهرداری، برون شهری بر عهده سازمان راه و شهرسازی و در روستاها بر عهده دهیاری هر منطقه است.

نارویی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با ارتباط از طریق سامانه مرکز اتفاقات برق استان  121 و یا اپلیکیشن برق نسبت به ثبت درخواست خاموشی برق خود اقدام کنند.‌

انتهای خبر/
کد مطلب: 430276
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *