شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ۱۲:۴۱
۰
مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان خبر داد؛

حضور خادمان حرم حضرت معصومه(س) در سیستان و بلوچستان

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: خادمان حرم مطهر بانوی کرامت به همراه پرچم این آستان مقدس در قالب سفیران کریمه مهمان مردم سیستان و بلوچستان می شوند.
حضور خادمان حرم حضرت معصومه(س) در سیستان و بلوچستان
به گزارش پهره حجت الاسلام مهدی پودینه، مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصر هامون بیان داشت: خادمان حرم مطهر بانوی کرامت به همراه پرچم متبرک حرم مطهر در قالب سفیران کریمه اهل بیت(س) در سالروز وفات حضرت معصومه سلام الله علیها به سیستان و بلوچستان سفر می کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان یادآور شد: خادمان حرم مطهر 24 آبان وارد زاهدان می شوند و در صبح این روز با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان دیدار خواهد داشت.

پودینه یادآور شد: شرکت در همایش خواهران حوزوی در حوزه علمیه فاطمه معصومه(س)، دیدار با خانواده شهید سابقی نژاد، شرکت در مراسمات وفات حضرت معصومه (س) در مساجد موسی بن جعفر(ع)، ابوذر غفاری،امام خمینی(ره)، حضرت معصومه(س) و فاطمه الزهرا(س) و حضور در یکی از ویژه برنامه های سالروز شهادت فاطمه معصومه در شبکه هامون از جمله ویژه برنامه های خادمین بارگاه حضرت معصومه در اولین روز سفر به سیستان و بلوچستان زاهدان است.

وی افزود: خادمین در دومین روز از سفر به سیستان و بلوچستان به شهرستان ایرانشهر سفر خواهند کرد و در این شهرستان در مراسمات فاطمه حضرت معصومه(س) در مساجد الزهراء هیدان بالا و فضل الله شرکت خواهند کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان خاطرنشان نمود: دیدار با خانواده های شهید میرک بامری و شهید مهدی هودیانی، شهید ابراهیم بامری، شهید علی بامری و دیدار با فعالین فرهنگی از دیگر برنامه های خادمین حرم در سفر به ایرانشهر است.

پودینه گفت: همایش دختران زینبی(س) با حضور خادمان و پرچم متبرک حرم حضرت معصومه(س) 26 آبان در مسجد امام حسن مجتبی(ع) ایرانشهر برگزار می شود.

وی افزود: خادمان بارگاه حضرت معصومه در ادامه سفر به سیستان و بلوچستان در دلگان حضور پیدا می کنند و در مراسم وفات حضرت معصومه سلام الله علیها و همایش ویژه خواهران حوزوی و فعالین فرهنگی این شهرستان شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/
کد مطلب: 428959
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *