يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۹ ۰۷:۵۲
۰
یک پزشک متخصص تغذیه و رژیم درمانی:

ایثار پزشکان ستودنی است/ مدافعان سلامت؛ قهرمانان شایسته تقدیر در نبرد با کرونا

منصور شهرکی گفت: این روزها کرونا ایران را مثل سایر کشورهای دنیا متاثر ساخته و بار سنگینی را بر دوش جامعه پزشکی نهاده‌است اما در این مدت نمایش قهرمانانه پزشکان در نبرد با این ویروس بخوبی دیدنی و شایسته تقدیر است.
ایثار پزشکان ستودنی است/ مدافعان سلامت؛ قهرمانان شایسته تقدیر در نبرد با کرونا
منصور شهرکی، استاد دانشکده پزشکی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: به نوبه خودم از مدافعان سلامت که در وضعیت بیماری کرونا ایثارگونه انجام وظیفه می کنند و خط مقدم سلامت هستند تقدیر و تشکر می کنم.
وی افزود: در این روزها همه پزشکان در بخش های مختلف، قلب و عروق، اورژانس، داخلی درحال تلاش وافر و مضاعف در زمینه سلامت بیماران مبتلا به کرونا هستند.
این پزشک متخصص تغذیه ادامه داد: از تمام پزشکانی که در شرایط اقلیم و جغرافیایی سیستان و بلوچستان با امکانات محدود، در قیاس با سایر استان های کشور در حال خدمت در عرصه درمانی هستند باید تشکر و قدردانی ویژه داشت و برای این عزیزان اجر معنوی و اخروی باید آرزو کرد.
وی اضافه کرد: بسیاری از پزشکان این مرز و بوم غیر بومی بودند و سال های سال به تربیت و آموزش پزشکان بومی پرداختند و بانی کار خیر در مسائل علمی شدند.
شهرکی تصریح کرد: همکاران بالینی و بسیاری از متخصصان درمانی بومی و غیر بومی می توانند در مکان های خوش آب و هوا و دارای درآمد اقتصادی بالا در سایر نقاط کشور انجام وظیفه کنند اما آنان خدمت به مردم سیستان و بلوچستان را وظیفه اصلی خود می دانند و در این استان اقامت کردند و کمک این اشخاص باعث شد تا در حرفه پزشکی، آموزش، زیربنایی و مسائل بهداشت و درمان نسبت به قبل از انقلاب این منطقه ارتقا یابد و ارزش کار این افراد از این بعد ستودنی باشد.
وی خاطر نشان کرد: این روزها تمام پزشکان، پرستاران و کادر درمانی در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند و بنده به عنوان اعضا بورد تغذیه کشور از مسئولین دست اندر کار تقاضا دارم برای این افراد امتیازات خاص و ویژه در نظر بگیرند تا باعث دلگرمی هر چه بیش تر این افراد شود.
این استاد دانشکده پزشکی سیستان و بلوچستان گفت: مسئولین کادر درمانی باید توجه ویژه به خانواده های شهدای مدافع حرم داشته باشند اگر چه این اشخاص به وظیفه خود عمل کردند اما باید عموم مردم قدردان زحمات بی شائبه این عزیزان باشند.
انتهای پیام/
کد مطلب: 426392
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *